فروش و نصب سیستم اعلام حریق در نوشهر ،نمایندگی تجهیزات اعلام حریق نوشهر

مشاوره و فروش سیستم اعلام حریق در نوشهر
نصب تجهیزات سیستم اعلام حریق

مزایای نصب تجهیزات اعلام حریق در نوشهر

  • تجهیزات اعلام حریق ، یکی از مهمترین و اساسی ترین قانون های مبحث ملی ساختمان به شمار می رود.  امروزه در ساختمان های قدیمی وآپارتمان ها نبود سیستم اعلان حریق و عدم وجود دتکتورهای دود خسارات عظیمی رو برای ساختمان هایی که فاقد تجهیزات اعلان حریق هستند به بار آورده است.
  •  به استناد مبحث 13 مقرارت ملی ساختمان ها نصب و راه اندازی تجهیزات اعلام حریق برای واحد های مسکونی،آپارتمان ها،بیمارستان ها و عمده ی مراکز عمومی لازم الاجرا می باشد چرا که از وقوع آتش سوزی ها و حریق های ناخواسته به طرز چشمگیری جلوگیری و پیشگیری به عمل می آورد.

آریو امنیت پیشرو در فروش و نصب سیستم تجهیزات اعلام حریق نوشهر با به همراه داشتن کادری مجرب اقدام به نصب تجهیزات سیستم های اعلام حریق در سطح شهر نوشهر می نماید.

  • نصب دتکتور های دودی،
  • نصب دتکتورهای حرارتی،
  • نصب شصتی های اعلام خطر،
  • نصب دزدگیر اماکن از جمله خدمات آریو امنیت در حوزه ی تجهیزات اعلام حریق در شهر نوشهر می باشد.
لوازم تجهیزات اعلام حریق در نوشهر
تجهیزات سیستم اعلام حریق

هزینه و قیمت تمام شده سیستم اعلام حریق در آریو امنیت

با توجه به حساس بودن متریال مورد استفاده در تجهیزات حفاظتی و نظارتی که توسط تیم آریو امنیت به نحو احسنت به اجرا در می آید، کیفیت اجناس  از دغدغه های مهم و اساسی ما برای کارکرد هر چه بهتر تجهیزات سیستم  اعلام حریق در نوشهر، جهت جلوگیری از حادثه های غیر مطرقبه می باشد.

لذا استفاده از بهترین برند های موجود در بازار سرلوحه ی تیم حفاظتی امنیتی آریو امنیت قرار گرفته، و ما را برآن داشته تا در این راه از بهترین و با کیفیت ترین محصولات برای رفاه حال مشتریان عزیز استفاده کنیم.بنابراین رویکرد ما بر این اصل استوار است که تمامی اجناس از برند های مطرح بازار بوده و ارایه قیمت و پیش فاکتور به مشتریان مغایرتی با نمایندگی های رسمی در کشور نخواهد داشت.

جهت مشاوره با کارشناسان تیم آریو امنیت با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و فروش سیستم اعلام حریق در نوشهر
نصب تجهیزات اعلام حریق، smook detector

گارانتی و خدمات پس از فروش آریو امنیت در نوشهر

خدمات پس از فروش تجهیزات اعلام حریق، یکی از اصلی ترین نیازها برای مشتریان آریو امنیت، و یکی از اساسی ترین رکن ها در شکل گیری موسسه ی آریو امنیت در قبال مشتریان خود می باشد. کارشناسان ما در روند ثبت و ایجاد قرارداد تمامی مفادی که مشتری در ادامه ممکن است به آنها نیاز پیدا کند را شناسایی و تمامی حقوق مشتریان را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده اند  تا شما همراهان با خیالی راحت و آسوده اقدام به خرید و راه اندازی،نصب تجهیزات اعلام حریق در نوشهر و دیگر خدمات مربوط به سیستم های حفاظتی و نظارتی نزد ما به عمل بیاورید.

چطور و چگونه آریو امنیت به ما خدمات رسانی میکند!

سوال های زیادی نظیر چرا باید راه اندازی سیستم های امنیتی و حفاظتی خود را اعم از تجهیزات سیستم اعلام حریق، را به دست موسسه ی آریوامنیت بسپاریم یا آیا باید برای دیگر خدمات ساختمانی و عمرانی هم به شرکت ها اعتماد کنیم!!! آیا تنها می توان با اعتماد به تکنسین ها از خدمات آن ها بهره برد!!!؟

 آریو امنیت بر این عقیده استوار شد که نیروی کار ماهر و زبده نیاز به یک کارگروه ویژه مثل شرکت ها دارد تا حس اعتماد و امنیت برای مشتری به قدر زیادی افزایش پیدا کند. دوربین مداربسته ، دزدگیر اماکن ،جک دروازه از دیگر خدمات آریو امنیت به شما همراهان می باشد که میتوانید در قسمت های مختلف سایت آن ها را بررسی کنید.

شهر های تحت پوشش آریو امنیت

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید
0911-994-5644

تماس با کارشناس