دزدگیر اماکن

بیم خطی چیست و چه کاربردی دارد | آریو امنیت

سنسور بیم خطی در دزدگیر
سنسور بیم خطی

سنسور بیم خطی چیست و چه کاربردی دارد؟ سنسور بیم خطی هم یکی دیگر از سنسورهاییست که می توان از آن در نصب دزدگیر اماکن استفاده بهینه کرد.این سنسور ها به صورت خطی می توانند فواصل زیادی را در محیط بیرون و داخل منازل و باغ ها پوشش دهند. از دیگر سنسور هایی که می توان از آن برای استفاده در دزدگیر نام برد سنسور دود می باشد.

از سنسور خطی در کجا استفاده کنیم؟

در مواقعی که ما میخواهیم متراژ فراوانی را تحت پوشش خود قرار دهیم از سنسور های بیم خطی استفاده میکنیم .این سنسور ها این امکان را به ما می دهند تا بتوانیم به فاصله چند صد متر را تحت پوشش دستگاه دزدگیر قرار دهیم.ورودی خانه ها،مکان هایی که امکان ورود افراد غیر مجاز به آن وجود داشته باشد محل مناسبی برای نصب این سنسور ها می باشد.

نحوه عملکرد سنسور خطی چگونه است؟

سنسور بیم خطی دارای دو عدد چشمی است که مقابل هم در فواصل کوتاه یا طولانی قرار می گیرند.به محض حرکت در بین این دو سنسور و قطع ارتباط این دو سنسور دزدگیر فعال شده و گزارش ورود غیر مجاز را به کاربر خواهد داد.

بیم خطی و سنسور های نصب شده

قیمت سنسور خطی

قیمت بیم خطی در شکل اندازه و متراژهای مختلف متفاوت است.گروه آریو امنیت با حذف واسطه ها توانسته قیمت های محصولات ارائه شده از سوی خود را به صورت قابل قبولی نسبت به رقبا کاهش دهد تا مصرف کنندگان و کاربران سیستم های حفاظتی و نظارتی بتوانند به خوبی از این سیستم ها در منازل خود استفاده کنند.

خدمات ما

گروه آریو امنیت با دارا بودن متخصصین مجرب در زمینه های حفاظتی و نظارتی خدمات بسیاری را برای رفاه حال شما عزیزان انجام می دهد.استفاده از مراکز مجاز جهت نصب سیستم های امنیتی از اهمیت فراوانی برخوردار است.لذا شما عزیزان می توانید جهت خرید و نصب دوربین های مداربسته و راه اندازی سیستم های حفاظتی نظیر دزدگیر اماکن و هوشمند سازی ساختمان با دزدگیر و همچنین خرید و نصب جک پارکینگی با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره با ما در تماس باشید.

نویسنده

سلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

تماس با کارشناس