توسعه دهنده دوربین مداربسته

خرید هارد اصلی دوربین مداربسته وسترن بنفش

هارد دوربین مداربسته اصلی وسترن بنفش از مهمترین قسمت های دوربین مداربسته می باشد، چرا که عملکرد دوربین مداربسته منوط به عملکرد هارد دستگاه می باشد.تصور کنید برای نصب دوربین مداربسته بهترین تجهیزات را خریداری کرده اید، و با کمک یک نصاب حرفه ای سیستم را نصب نموده اید بعد از مدتی که به دستگاه مراجعه می کنید متوجه می شوید که تصاویر دوربین های مداربسته ضبط نشده است.این بدان معنی است که تهیه متریال استفاده شده تا چه میزان می تواند مهم باشد و استفاده از تجهیزات بی کیفیت تا چه اندازه می تواند سیستم امنیتی شما را دچار مشکل کند.

آریو امنیت با در اختیار داشتن تکنسین باتجربه و دارا بودن 5 سال سابقه ی فعالیت در این حوزه می تواند تجربه ی یک خرید مناسب و یک نصب بی نقص را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد تا با خیالی راحت اقدام به تجهیز منازل و کارگاه های خود برای نصب سیستم های حفاظتی و خرید هارد اصلی دوربین مداربسته وسترن بنفش شرکتی اقدام نمایید.جهت مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید.

هارد اصلی دوربین مداربسته
هارد اصلی دوربین مداربسته

هارد اصلی دوربین مداربسته چه خصوصیاتی باید داشته باشد

هارد قطعه ای است که درون دستگاه دی وی آر یا پردازنده سیستم مرکزی دوربین مداربسته قرار می گیرد، از این رو نقش مهمی در سیستم  دوربین مداربسته ما بر عهده دارد. از اصلی ترین مشکلاتی که ممکن است در صورت اتفاق برای هارد دستگاه مشکل آفرین باشد ضربه به بدنه هارد می باشد پس باید در حفظ و نگه داری آن به شدت کوشا باشیم .

 از مهمترین ویژگی های یک هارد مناسب دوربین مداربسته می توان به ضبط تصاویر به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته اشاره کرد.این ویژگی در هارد های دوربین مداربسته که به هارد بنفش وسترن western digital در بازار معروف هستند به طور قابل اطمینانی وجود دارد.علامت اختصاری این مجموعه WD یا WDC می باشد.این کمپانی از تولید کنندگان مطرح دنیاست و محصولات خود را با کیفیت خوبی روانه ی بازار جهانی می کند. هارد ها در ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند که با توجه به نیاز کاربران و میزان حجمی که استفاده می کنند این موضوع می تواند متغیر باشد.

از دیگر تفاوت هارد ها می توان به رنگ آن ها با توجه به میزان ظرفیت و نوع کارایی اشاره کرد.

 

ویزگی هارد دوربین مداربسته برند وسترن بنفش

  • مناسب برای دستگاه ضبط تصاویر DVR , NVR  و XVR
  • عملکرد به صورت شبانه روزی
  • مناسب برای مکان هایی که با تغییرات عمده دمایی همراه هستند
  • مصرف کمتر انرژی و دارا بودن راه اندازی با حداقل جریان 
  • میزان سرعت لود شدن تصاویر به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و کیفیت فیلم ها پایین نمی آید.
  • گارانتی 24 ماه در صورت خرید از نمایندگی های مجاز دوربین مداربسته 
هارد دوربین مداربسته وسترن بنفش
هارد دوربین مداربسته وسترن بنفش

هارد دوربین مداربسته وسترن دیجیتال بنفش در نوشهر

جهت خرید هارد اصلی دوربین مداربسته وسترن بنفش حتما باید به اطلاعات فنی محصول دقت کنید.نوع هارد دیسک و مناسب بودن آن برای کاربری که قصد استفاده از آن را دارد و همچنین نوع فرمت دریافتی از هارد جهت ذخیره اطلاعات و همینطور میزان تحمل دمای آن در محیط های متفاوت نکاتیست که باید به آن توجه داشت.

گروه آریو امنیت متخصص در زمینه ی نصب دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی و امنیتی تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر شرکتی در شهرهای استان مازندران نوشهر چالوس نور و کلاردشت و دیگر شهرها در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد.جهت مشاوره کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

نویسنده

سلامی

دیدگاه (2)

  1. Jamali
    16 خرداد 1401

    سلام، حداکثر زمانی ک یک هارد توانایی ذخیره اطلاعات رو داره چقدر هست؟

    • سلامی
      17 خرداد 1401

      سلام خدمت شما همراه گرامی .پیشنهاد ما به شما استفاده از هارد ها و دستگاه هایی است که از تکنولوژی h265 برای ذخیره تصاویر استفاده می کنند.هر چه کیفیت دوربین مداربسته بالاتر بره هارد شما زودتر به نقطه اشباع خودش میرسه.میت.نین برای راهنمایی های بیشتر با ما در تماس باشین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =

تماس با کارشناس