توسعه دهنده دزدگیر اماکن

دزدگیر سیمکارتی فایروال نمایندگی دزدگیر فایروالFIRE WALL | آریو امنیت

پنل دستگاه دزدگیر سیمکارتی فایروال firewall

برند دزدگیر سیمکارتی فایروال

دزدگیر سیمکارتی فایروال (FIRE WALL) یکی از بهترین شرکت ها در تولید سیستم حفاظتی به شمار می رود. برند فایروال برای خرید و نصب دزدگیر خانگی ،ویلاها ،باغات و مراکز متعدد دیگر جهت حفظ امنیت محیط تحت پوشش می باشد.مدل های مختلف و قیمت مناسب با توجه به نیاز کاربردی مشتری این امکان را به کاربران داده تا با توجه به نیاز خود خرید محصولات این برند را انجام بدهند.

تلفن کننده مجزا دزدگیر سیمکارتی فایروال

برند فایروال در مدل های F6 , F7  دستگاه های خود پنل مرکزی و تلفن کننده دستگاه دزدگیر را از یکدیگر مجزا قرار داده است.تلفن کننده دستگاه در کنار پنل مرکزی وظیفه ی ارسال پیامک و برقراری تماس را بر عهده دارد.جهت مشاوره برای نوع سیستم مورد نیاز با ما در تماس باشید.

ویژگی دزدگیرهای سیمکارتی برند fire wall

برند فایروال fire wall در حوزه ی سیستم های حفاظتی کیفیت مناسبی را از خود به نمایش گذاشته است.این برند با در اختیار داشتن مدل های مختلف جهت مصارف گوناگون برای مشتریان خویش ابتکار عمل مهمی را به کار برده زیرا مشتریان می توانند با قیمت های مناسب تری دستگاه مورد نیاز خود را تهیه کنند.

پنل مرکزی و تلفن کننده دزدگیر فایروال FIRE WALL
قابلیت های دزدگیر سیمکارتی فایروال

دزدگیر سیمکارتی فایروال انواع مختلفی دارد.به طور مثال در مکان هایی مثل آپارتمان ها که تعداد واحد های آن بیشتر از یک ویلای مستقل است این دزدگیر قابلیت آن را دارد تا برای هر واحد به طور مجزا عمل بکند.در ادامه به خصوصیات کلی دزدگیر سیمکارتی فایروال اشاره میکنیم:

  • استفاده از سیمکارت و خط تلفن درون شهری برای ارتباط با صاحب خانه
  • قابلیت برقراری تماس و ارسال sms به صاحب خانه
  • تنظیم هشدار قطع برق
  • تعریف نام زون های دستگاه
  • قابلیت کنترل وسایل برقی در مدل های بالاتر 
  • وجود باتری در زمان قطعی برق

از ویژگی های دزدگیر اماکن با برند فایروال fire wall می باشد.

حفاظت دزدگیر از منازل به چه شکل انجام می گیرد؟

دزدگیر اماکن و نحوه ی استفاده از آن بسیار کاربردی و مهم ارزیابی می شود چرا که عبور و مرور افراد بدون اجازه ی صاحب ملک غیر مجاز دانسته و از خسارت های احتمالی جلوگیری بعه عمل می آورد.ارتباط چشمی های دزدگیر با پنل مرکزی دستگاه باعث می شود شما بتوانید در محیط هایی که حتی خود حضور ندارید و فاصله ی زیادی را از منازل خود دارید تحت کنترل خود درآورید.دوربین مداربسته و دزدگیر دو مکمل هم هستند که برای جلوگیری از خسارت های ناشی از سرقت به خوبی می توانند از املاک و سرمایه شما محافظت به عمل بیاورند.

ارسال گزارش قطعی برق توسط دستگاه دزدگیر این امکان را به صاحب ملک خواهد داد تا بتواند از طریق انتقال تصویر دوربین های مداربسته به روی تلفن همراه که به دستگاه UPS متصل هستند فضای اطراف منزل را به دقت مورد ارزیابی قرار دهند تا از علت قطعی برق منازل خود آگاهی پیدا بکنند.

دیگر خدمات آریو امنیت

مجموعه آریو امنیت با در اختیار داشتن کادری مجرب شما را در تمامی مراحل استفاده از سیتم های حفاظتی و نظارتی از قبیل دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن به همراه جک پارکینگ در خرید، نصب و راه اندازی و همچنین خدمات پس از فروش سیستم های حفاظتی ذکر شده یاری خواهد رساند.قیمت رقابتی و تجهیزات با کیفیت ما دلیل انتخاب شما عزیزان برای انجام پروژه های حفاظتی و امنیتی منازل و کارگاه های شماست.جهت مشاوره رایگان با تلفن های موجود در سایت تماس حاصل کنید. 

نویسنده

سلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

تماس با کارشناس