دزدگیر اماکن

دزدگیر سیمکارتی مکسرون MAXRON دزدگیر اماکن مکسرون | آریو امنیت

پنل هوشمند دزدگیر مکسرون
پنل هوشمند دزدگیر مکسرون

معرفی دزدگیر هوشمند سیمکارتی MAXRON

سیستم دزدگیر های هوشمند خانگی انواع مختلفی را داراست از دیگر مدل های مطرح در بازار سیستم های حفاظتی مکسرون می باشند.دزدگیر سیمکارتی مکسرون MAXRON دارای مزایای متعددی است که در ادامه به آن میپردازیم.

مشخصات دزدگیر مکسرون

  • صفحه کاملا لمسی
  • پشتیبانی از سیمکارت
  • پشتیبانی از صدای گویا و کاملا فارسی
  • ظاهر زیبا
  • دو عدد ریموت
  • دو عدد تگ RFID
  • آداپتور

این محصول با دارا بودن کیبورد لمسی و قابلیت استفاده از سیمکارت و استفاده از اینترنت آن می تواند با دارا بودن سرویس پشتیبانی نرم افزاری تحت وب و کاملا فارسی از سرمایه ی شما به خوبی حفاظت به عمل بیاورد.این مشخصه این امکان را به کاربر خواهد داد تا بتواند رویداد های مختلف را از طریق صفحه وب هم مورد بررسی قرار دهد.

مشخصات فنی دستگاه Maxron

صفحه ی لمسی دستگاه دزدگیر سیمکارتی مکسرون Maxron دارای رنگ سفید می باشد.فرکانس این دستگاه 868/434 مگاهرتز قرار دارد.این دستگاه شامل 8 زون سیمی و 32 زون بی سیم می باشد که قابلیت گزارش دهی لحظه ای این دزدگیر به صورت پیامک و تماس و از طریق اپلیکیشن برای کاربر ارسال می شود. 

بلندگوی فضای بیرون دزدگیر مکسرون
بلندگوی فضای بیرون دزدگیر سیمکارتی مکسرون
گارانتی و خدمات پس از فروش در آریو امنیت

کلیه خدمات حفاظتی و نظارتی در مجموعه  آریو امنیت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. شما عزیزان می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و سیستم مناسب جهت حفاظت از سرمایه و املاک خود را به بهترین نحو مورد پوشش قرار دهید.

دیگر خدمات آریو امنیت

قبل از اقدام برای نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی حتما با چند شرکت تماس بگیرید و قیمت ها را مقایسه کنید .پایین بودن قیمت در برخی شرکت ها به منزله ی افت کیفیت محصول و کار نهایی شما می باشد، لذا کیفیت محصول و خدمات پس از فروش محصولات خریداری شده را جدی بگیرید.گروه آریو امنیت با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و متعهد تمامی نیاز شما را برای نصب و اجرای سیستم های خانگی هوشمند مانند دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن و همچنین نصب و راه اندازی جک پارکینگی تحت پوشش قرار می دهد.با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان ما برای انتخاب محصول نهایی با توجه به موقعیت خود راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نویسنده

سلامی

دیدگاه (2)

  1. Ali
    16 خرداد 1401

    ممنون از مطلب مفیدتون

    • سلامی
      16 خرداد 1401

      ممنون که به مجموعه ما اعتماد کردید.امیدواریم ما رو به کسانی که برای شما اهمیت دارند معرفی کنید.امنیت شما آرزوی ماست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

تماس با کارشناس