دزدگیر اماکن

دزدگیر سیمکارتی GMK یا نمایندگی دزدگیر اماکن GMK | آریو امنیت

تجهیزات دزدگیر سیمکارتی GMK
تجهیزات دزدگیر سیمکارتی GMK

دزدگیر سیمکارتی جی ام کا GMK

دزدگیر سیمکارتی جی ام کا GMK از برندهای تولید کننده سیستم حفاظتی منازل و ویلاها در کشور می باشد.این برند با سابقه ی فراوان در تولید سیستم های حفاظتی توانسته تا بخش بزرگی از بازار را تحت پوشش قرار دهد. از ابتکار عمل های این برند حفاظتی میتوان به گارانتی سرقت وسایل منازل و خانه های مسکونی کاربران اشاره کرد.

ویژگی دزدگیر سیمکارتی GMK

دزدگیر سیمکارتی GMK انواع مختلفی دارد.مدل های مختلف این برند باعث شده تا قیمت های اقتصادی این برند بتواند قسمت بزرگی از بازار را در اختیار خود بگیرد.در ادامه به برخی از مشخصات سیستم دزدگیر جی ام کا اشاره می کنیم :

  • استفاده از سیمکارت جهت ارتباط با کاربر پشتیبانی از سیمکارت همراه اول و ایرانسل
  • اعلام هشدار قطع برق
  • قابلیت ارسال پیامک و برقراری تماس با مدیر 
  • استفاده از باتری در زمان قطع برق
  • تعیین نام زون دستگاه

نحوه ی عملکرد دزدگیر GMK

دزدگیر سیمکارتی GMK و دیگر برند های دزدگیر موجود در بازار از پروتکل های مشابهی برای ایجاد امنیت در محیط استفاده می کنند. برای این منظور با استفاده از چشمی ها و متعلقات دیگر مانند مگنت ها و سنسور های لرزشی به محض تحریک هر یک از این ها به دست عوامل محیطی و غیره پنل مرکزی شروع به به صدا در آوردن آژیر دستگاه خواهد کرد و با برقراری تماس و ارسال پیامک صاحب منزل را از وضعیت املاک خود مطلع می نماید.سیستم های حفاظتی نقش مهمی در امنیت منازل دارند و دزدگیر سیمکارتی GMK توانسته تمام نیاز کاربران خود را به طرز مناسبی پوشش دهد.

دیگر خدمات ما در آریو امنیت

بکارگیری سیستم های حفاظتی برای منازل و کارگاه ها از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد.لذا برای خرید و نصب سیستم های حفاظتی نظیر دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن می بایست از شرکت های فعال در این حوزه که دارای مجوز فعالیت در این حوزه هستند مشاوره گرفت.گروه آریو امنیت با در اختیار داشتن کادری حرفه ای و متخصص می تواند نیاز های شما را در حوزه ی سیستم های نظارتی و حفاظتی به خوبی پوشش بدهد .

جهت مشاوره رایگان و انتخاب سیستم مورد نیاز با توجه به کاربری شما عزیزان حتما با ما در تماس باشید.

نویسنده

سلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 2 =

تماس با کارشناس