توسعه دهنده دوربین مداربسته

دوربین مداربسته در نور بسیار کم چگونه کار می کند | آریوامنیت

دوربین مداربسته در نور بسیارکم و دید در شب
دوربین مداربسته دید در شب

دوربین مداربسته در نور بسیار کم چگونه تصاویر را ضبط می کند؟

دوربین مداربسته در نور بسیار کم که روشنایی مناسبی در محیط وجود ندارد می تواند با استفاده از لنز های تعبیه شد که مخصوص دیدن تصاویر در شب هستند تصاویر را به خوبی به ما نشان دهد.از این رو می بایست در خرید دوربین مداربسته که قابلیت دید در شب را بدون داشتن نور داشته باشد اطمینان حاصل کنیم.

دید در شب رنگی دوربین مداربسته در نور بسیار کم

برای اینکه بتوانیم در شب تصاویر رنگی را از دوربین های مداربسته دریافت کنیم باید از تکنولوژی های که در برخی دوربین های خاص بکار گرفته شده استفاده بکنیم.این دوربین ها به ما این امکان را می دهند تا بتوانیم در نور بسیار کم تصاویر را به صورت رنگی به روی صفحه نمایشگر گوشی و یا تلویزیون خود مشاهده کنیم.البته با نصب پروژکتور در محل نصب دوربین مداربسته هم امکان رنگی کردن تصاویر برای دوربین های مداربسته اقتصادی تر هم قابل اجرا و انجام است.

دوربین مداربسته در نور بسیار کم تصاویر را چگونه نمایش می دهند؟

دوربین های مداربسته که دارای سنسور های دید در شب هستند می توانند تصاویر را به صورت سیاه و سفید بر روی نمایشگر تصاویر ضبط شده و یا به صورت زنده به شما نمایش دهند.

دوربین مداربسته دید در شب
دوربین مداربسته دید در شب
تفاوت دوربین مداربسته دید در شب رنگی و دوربین مداربسته دید در شب معمولی

دوربین مداربسته باید در نور بسیار کم هم بتواند تصاویر را به خوبی دریافت و ضبط کند.تفاوت دوربین هایی که در شب به صورت رنگی تصاویر را برای ما ضبط می کنند با دوربین های معمولی در این است که دو چراغ روشنایی محیط تحت نظر دوربین را برای روشنایی محیط فعال می کنند تا تصاویر به صورت رنگی ثبت و ضبط شود.

تصاویر دوربین مداربسته در تاریکی مطلق به چه صورت است؟

تکنولوژی دوربین های مداربسته این امکان را برای ما فراهم آورده تا در نبود نور هم بتوانیم تصاویر بسیار مناسبی را بر روی گیرنده های خود دریافت کنیم.قابلیت تنظیم نسل جدید دوربین های مداربسته در نور بسیار کم این اجازه را به ما می دهد تا تصاویر را به خوبی در تاریکی مطلق ثبت و ضبط کنیم.

آریو امنیت پیشرو در خدمات سیستم های نظارتی و امنیتی

گروه صنعتی آریو امنیت با دارا بودن پرسنل مجرب و متعهد و سابقه ی فراوان در انجام پروژه های نظارتی و امنیتی از قبیل دوربین های نظارت تصویری و همچنین نصب و راه اندازی سیستم دزدگیر اماکن و همینطور نصب و فروش جک پارکینگ در شمال کشور آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.جهت مشاوره رایگان کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

نویسنده

سلامی

دیدگاه (2)

  1. Amir
    16 خرداد 1401

    سلام،ببخشید دوربیت دید در شب رنگی رو بیشتر برای چه مکان هایی پیشنهاد میکنین؟

    • سلامی
      17 خرداد 1401

      سلام امیر جان، دوربین های وارم لایت یا دید در شب رنگی برای مکان های خیلی تاریک بسیار کاربردیه و دیگه نیاز به خرید پروژکتور برای اون منطقه نیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =

تماس با کارشناس