دوربین مداربسته

راهنمای انتقال تصویر دوربین مداربسته به روی موبایل | آریو امنیت

رانتقال تصویر دوربین مداربسته به روی موبایل

انتقال تصویر به رو گوشی تلفن همراه

انتقال تصویر دوربین مداربسته به روی گوشی تلفن همراه یکی از خواسته های مهم کاربران دوربین مداربسته می باشد.از مهمترین المان های که باعث علاقه مندی کاربران برای نصب دوربین مداربسته برای منازل و ویلاهای خود شده انتقال تصاویر ضبط شده بر روی گوشی تلفن همراه می باشد.دقت در انتخاب برند های مناسب و ضمانت دار می تواند عملکرد مناسبی را در تهیه تصاویر بر روی نرم افزار های موجود در بازار برای مشتریان ایجاد کند.

علت قطعی انتقال تصاویر دوربین مداربسته به روی موبایل

وجود برند های مختلف در بازار دوربین های مداربسته و پشتیبانی از نرم افزار های متفاوت در بازار باعث شده تا برخی برندهایی که توسط افراد سودجو نصب و راه اندازی می شوند بعد از مدت کوتاهی تصاویر دوربین ها را به روی گوشی تلفن همراه خود نداشته باشند، یا ممکن است با استفاده از نرم افزارهای متفرقه ی موجود در بازار اقدام به انتقال تصاویر دوربین مداربسته به روی گوشی شما داشته باشند.که این امر مصرف کننده را مجاب به استفاده از سیستم های مورد تایید مراکز مجاز فروش و نصب دوربین مداربسته خواهد نمود، تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند. 

نرم افزار انتقال تصویر برند داهوا (dahua)

برندهای مطرح دوربین های مداربسته در بازار مانند داهوا از دو نرم افزار برای انتقال تصویر به روی گوشی تلفن همراه استفاده می کنند که عملکرد مناسبی را دارا می باشند.نرم افزار gDMSS Lite داهوا و نرم افزار DMSS داهوا دو نرم افزاری هستند که برای انتقال تصاویر به صورت زنده بر روی گوشی های تلفن همراه شما عزیزان قابل نصب و اجرا می باشد.گروه آریو امنیت بعد از اتمام نصب دوربین های مداربسته شما را با توضیحات کامل در نحوه ی استفاده از این نرم افزار آشنا خواهند نمود.جهت مشاوره با ما در تماس باشید.

نیاز به مودم اینترنت برای انتقال تصویر

برای اینکه بتوانید تصاویر را به روی تلفن همراه خود دریافت بکنید می بایست حتما از مودم های اینترنت استفاده بکنید.مودم های اینترنتی با وسیله ی کابل LAN به دستگاه DVR سیستم شما متصل می شوندو به این ترتیب اینترنت را به DVR شما متصل می کنند.

روش های انتقال تصاویر به روی گوشی موبایل

به دو روش می توان تصاویر را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کرد.

  1. روش اول به صورت P2P  می باشد در این روش با فعال کردن نحوه ی انتقال تصویر دستگاه در تنظیمات می توان تصاویر را از راه دور درون گوشی تلفن همراه با کمک نرم افزار مشاهده کرد.
  2. در روش دوم کاربر نیازمند خرید IP STSTIC می باشد.برای این منظور کاربر نیازمند مراجعه به مراکز فروش آی پی ثابت مانند شرکت هایی نظیر شاتل و پارس آنلاین که خدمات فروش آی پی های ثابت را برای عموم فراهم آورده اند قابل اجرا و نصب می باشد.
دیگر خدمات ما

مراقب نصب های کم هزینه باشید اصول و نحوه ی نصب دوربین های مداربسته برای بازدهی بهتر و طول عمر کافی نیازمند استفاده از متریال مناسب و کاراست.گروه آریو امنیت با در اختیار داشتن پرسنل متعهد و مجرب می تواند نیاز های شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.ما حفاظت از سرمایه شما را با نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته و دزدگیر های اماکن به بهترین شکل انجام می دهیم تا بتوانیم شما را در کنترل هر چه بهتر املاک و مستغلات خود یاری رسانیم.جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

نویسنده

سلامی

دیدگاه (2)

  1. Mahdi
    16 خرداد 1401

    سلام وقتتون بخیر،ببخشید بصورت غیرحضوری هم امکان حل کردن مشکل انتقال تصویر وجود داره؟

    • سلامی
      17 خرداد 1401

      سلام خدمت شما،با ما در تماس باشید تا به ترتیب علت قطعی انتقال تصویر رو براتون شرح بدیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

تماس با کارشناس