دزدگیر اماکن

سنسور دود چیست و چه مزایایی دارد | آریو امنیت

سنسور دود دزدگیر اماکن
سنسور دود و اتصال آن به دزدگیر اماکن

سنسور دود یا smoke sensor یکی از مهمترین لوازم جانبی در دزدگیر اماکن منازل و محل های فعالیت کارگاهی می باشد.از آن جایی که حرارت و دود مواد آلاینده در محیط بسته بهعلت چگالی به بالا می رود این سنسور با تشخیص به موقع از حوادث احتمالی نظیر آتش سوزی در خانه ها و ویلاها جلوگیری به عمل می آورد.

نصب سنسور دود در دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن وسیله ایست که به کمک آن می توان از سرقت منازل جلوگیری به عمل آورد اما آیا دزدگیر اماکن و منازل تنها برای جلوگیری از سرقت کاربرد دارد یا می توان استفاده های دیگری هم کرد؟ بله دزدگیر اماکن علاوه بر ایجاد یه حفاظ امنیتی برای جلوگیری از ورود افراد به داخل، مانع آتش سوزی ها و اتفاقات ناگوار از این دست هم می باشد از این رو با نصب سنسور دود (smoke sensor) می توان از این بلایا به حد زیادی جلوگیری و پیشگیری به عمل آورد. 

غیر فعال شدن دزدگیر تاثیری بر عملکرد سنسور دود دارد یا نه؟

دزدگیر دارای زون های متفاوتی است که هر کدام می توانند با توجه به سنسوری که به آن اتصال پیدا میکند تنظیمات متفاوتی داشته باشند.از این رو با تعیین حالت زون 24 ساعته برای سنسور دود در یکی از زون های دزدگیر، می توان در تمام شبانه روز سنسور های مربوطه را به حالت فعال تنظیم نمود.

سنسور دود آشپزخانه
سنسور دود 24 ساعته

عملکرد سنسور ها در زمان قطعی برق

با توجه به این موضوع که دزدگیر اماکن دارای باتری در درون خود است سیستم های متصل به آن هم می توانند در زمان قطعی برق همچنان به عملکرد خود ادامه بدهند و خللی در کارکرد آنان اتفاق نمی افتد.

آیا در صورت تحریک سنسور پیامک ارسال می شود؟

سیستم دزدگیر اماکن اگر دارای پنل سیمکارتی باشد می تواند با ارسال گزارش و گرفتن تماس با صاحب ملک او را از وقایع به وجود آمده مطلع سازد.اگر به هر دلیلی صاحب ملک قادر به پاسخگویی نباشد سیستم سنسور دود به واسطه پنل سیمکارتی با دیگر شماره ها تماس گرفته و علت خطا را برای شما به صورت پیامکی شرح خواهد داد تا اقدامات مقتضی صورت گیرد.

خدمات آریو امنیت

استفاده از متریال با کیفیت و خرید از مراکز مجاز سیستم های حفاظتی و امنیتی این امکان را به خریداران و طرفداران سیستم های حفاظتی و نظارتی می دهد تا بتوانند بهترین عملکرد را از سیستم های نصب شده برای منازل و کارگاه های خود بدست بیاورند.گروه خدماتی آریو امنیت با داشتن تجربه ی فراوان در این امر توانسته در حوزه های مختلفی از جمله فروش و نصب دوربین مداربسته و همچنین فروش و نصب دزدگیر اماکن و راه اندازی سیستم درب اتواماتیک یا جک دروازه خدمات مناسبی را همراه با ضمانت کالا و گارانتی محصولا به مشتریان خود ارائه دهد.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

نویسنده

سلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 17 =

تماس با کارشناس