توسعه دهنده دزدگیر اماکن

علت خطای دزدگیر منازل و ویلاها | آریو امنیت

سیستم های حفاظتی نظیر دزدگیر اماکن امروزه نقش مهمی در تامین امنیت منازل ما ایفا می کنند.خطای سیستم های هشدار دهنده می تواند باعث سلب آسایش اطرافیان و همچنین کلافگی ما بشود.برای این که بتوانیم از این گونه سیستم ها به درستی استفاده بکنیم نیازمند رعایت سری نکاتی هستیم که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  • مهمترین علت خطای دزدگیر استفاده از محصولات بی کیفیت می باشد.با یک سرچ ساده در محیط اینترنت شما می توانید برند هایی که در بازار دارای اسم و رسم هستند را شناسایی و برای نصب آن ها از طریق مراکز مجاز اقدام کنید.
  • نصب اشتباه دستگاه ، نصب اشتباه و دوباره نصب اشتباه دستگاه از دیگر عوامل مهم در به وجود آمدن خطا در دزدگیر های اماکن می باشد.شما عزیزان می بایست مراکز مجاز در سطح شهر خود را که دارای سابقه و تجربه ی فراوان در این امر هستند را شناسایی و برای نصب سیستم دزدگیر و کارایی هر چه بهتر از آنها کمک بخواهید.

روش های جلوگیری از خطای دزدگیر اماکن

برای اینکه بتوانیم از مزایای یک سیستم امنیتی بهره بگیریم و از خطاهای دزدگیر جلوگیری کنیم باید از متریال مناسب و از برند های مطرح در بازار استفاده کنیم. عملکرد سیستم دزدگیر و نداشتن تداخل در برد دستگاه مهمترین ویژگی یک دزدگیر امنیتی می باشد. در فرآیند نصب و راه اندازی دزدگیر استفاده از یک سیستم یکپارچه که متریال مناسبی در آن بکار رفته باشد بسیار حائز اهمیت است.

استفاده از سنسور چشمی مناسب

سنسورهای چشمی به دو نوع تقسیم می شوند، اهمیت انتخاب سنسور چشمی مناسب یکی دیگر از دلایل مهم در رفع خطاهای دزدگیر می باشد.

  1. سنسور های چشمی معمولی
  2. سنسور چشمی وزنی

انتخاب چشمی به خصوص استفاده از برند های متفرقه علت اصلی خطای دزدگیر منازل و آپارتمان ها و مغازه ها می باشد.به طور مثال در چشمی ها نور مستقیم آفتاب، حرکت حشره های کوچک مخصوصا در مناطق شمالی و رطوبت زیاد در محیط خانه می تواند عامل مهمی در به صدا در آمدن آژیر دزدگیر باشد.پیشنهاد نهایی ما به شما عزیزان استفاده از چشمی های وزنی برای به حداقل رساندن خطا در دزدگیر اماکن می باشد.

چشمی وزنی و چشمی معمولی
چشمی معمولی و وزنی محیط داخل

عوامل موثر در بروز خطای دزدگیر اماکن

از دیگر عوامل مهم و رایج در ایجاد خطای دزدگیر اماکن، نصب غیر اصولی دستگاه دزدگیر و سنسور های متصل به آن می باشد.محل و انتخاب جانمایی برای سنسورها و همچنین محکم قرار گرفتن دستگاه در مکانی درست از شروط لازم برای راه اندازی یک سیستم حفاظتی کامل و بی نقص می باشد.پیشنهاد ما به شما مراجعه به مراکز و نمایندگی های فروش و دارای مجوز فعالیت جهت تهیه این گونه سیستم ها می باشد.

  1. تابش نور مستقیم آفتاب نور مستقیم و انعکاس آن به سمت چشمی ها می تواند باعث بروز خطا و تشخیص اشتباه چشمی شود.
  2. وجود حشرات، حشراتی مانند سوسک و عنکبوت مخصوصا در مناطق شمالی باعث تحریک چشمی ها می شوند زیرا این حشرات در مجاورت چشمی ها حرکت کرده و باعث بروز خطای دزدگیر خواهند شد.
  3. نصب غیر صحیح ،اگر چشمی در برابر سیستم گرمایشی و سرمایشی قرار بگیرند احتمال وجود خطا در سیستم بسیار بالا خواهد رفت.
  4. طول سیم کشی ، فاصله کم چشمی تا دستگاه مرکزی و همینطور فاصله زیاد سیم کشی تا دستگاه از دیگر عوامل در افت ولتاژ و در نتیجه عملکرد نامناسب دزدگیر و بروز خطای دزدگیر می باشد.

پیشنهاد ما به شما عزیزان تماس با مراکز مجاز نصب سیستم های حفاظتی می باشد تا بتوانید از بروز خطاهای این چنینی جلوگیری به عمل بیاورید.

دیگر خدمات آریو امنیت

از مهمترین اقدامات جهت خرید و نصب سیستم های حفاظتی و نظارتی مشاوره در خصوص سیستم مورد نیاز ملک شما می باشد.گروه آریو امنیت با داشتن سال ها تجربه در خصوص نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی برای منازل و کارگاه ها مجری مناسبی برای انجام پروژه های شما عزیزان در شهر های شمالی کشور می باشد.ضمانت ما به شما خریداران ارجمند گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات می باشد.در کنارتان خواهیم بود تا نگرانی شما را از داشتن خطاها و محصولات با کیفیت و تضمین شده یاری کنیم.

از دیگر خدمات ما فروش و نصب دوربین مداربسته، فروش و نصب دزدگیر اماکن و همچنین راه اندازی جک دروازه یا همان جک پارکینگی می باشد.

جهت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

نویسنده

سلامی

دیدگاه (1)

  1. مریم
    4 مهر 1401

    سلام،خسته نباشید،ممنون میشم راهنمایی بفرمایین تفاوت چشمی معمولی و وزنی چیه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

تماس با کارشناس