فراموشی رمز دستگاه دوربین مداربسته DVR در رویان _ بازیابی رمز DVR در رویان

بازیابی رمز دستگاه دی وی آر رویان
فراموشی رمز

روش های ریست پسورد دستگاه دوربین مداربسته dvr

فراموشی رمز دستگاه های دوربین مداربسته DVR  امروزه به یک چالش جمعی بدل شده است چرا که بسیاری از کاربران سیستم های حفاظتی که در منازل یا کارگاه های خود اقدام به نصب دوربین مداربسته کرده اند با مشکل فراموشی رمز دستگاه دوربین مداربسته DVR در رویان مواجه شده اند، امری بدیهی که اغلب افراد پس از مدت زمان طولانی آن را از یاد خواهند برد.

در این موقعیت ها اهمیت استفاده از دستگاه هایی با برندهای مطرح در بازار بسیار حایز اهمیت می باشد، چرا که تمامی برند های معتبر در بازار برای این مشکل راه حل آسان و تجربه ی کاربری خوبی را فراهم کرده اند. لذا مشتریانی که توجه بسیاری به برند های نونیم موجود در بازار دارند باید به این نکته ی بسیار مهم توجه داشته باشند که پشتیبانی و خدمات پس از فروش از جانب شرکت های معتبر چقدر در امنیت و آسایش آنها می تواند تاثیر گزار باشد، که مشکل فراموشی رمز دستگاه دوربین مداربسته dvr در رویان تنها یکی از آن هاست.

ریست پسورد دستگاه dvr برند داهوا و هایک ویژن

بسیاری از شرکت های مطرح صنعت دوربین مداربسته در گذشته اقدام به انتخاب رمز پیش فرض دستگاه dvr برای دستگاه های خود می کردند.این اقدام به راحتی تمامی مشکل فراموشی رمز دستگاه دوربین مداربسته dvr در رویان از سمت کاربر را برطرف می کرد تا زمانی که مشتریان دچار یک بحران امنیتی بزرگ شدند، چرا که به راحتی با زدن رمز پیش فرض دستگاه dvr، رابط کاربری می تواند وارد محیط تنظیمات دستگاه شود و کنترل دستگاه ضبط تصاویر را در اختیار بگیرد.این راه حل کار را برای افراد متخاصم بسیار راحت کرد! چرا که افراد متفرقه به راحتی با دانستن این موضوع می توانستند به دستگاه و تصاویر آن دسترسی داشته باشند و این یک چالش بزرگ برای تمامی شرکت ها در این صنعت عظیم گردید.

شرکت داهوا و هایک ویژن و شرکت های مطرح در این صنعت، با پیشروی در حوزه ی امنیت کاربری توسط مشتریان اقداماتی را به عمل آوردند تا دیگر نتوان به راحتی وارد محیط کاربری یوزر ها شد و به این ترتیب با بالا بردن لایه های امنیتی امنیت را به چندین لایه حفاظتی تقسیم بندی کرده اند.

ریست پسورد دستگاه دوربین مداربسته در رویان
فراموشی رمز دستگاه dvr در رویان

و اما تکلیف برند های نونیم برای فراموشی رمز دستگاه دوربین مداربسته dvr در رویان ،آن دسته از کاربرانی که برای امنیت منازل خود اقدام به نصب برندهای نونیم کرده اند نگران نباشند،چون ما برای آن ها هم راه حل های کاربردی داریم که بتوانند سیستم های نظارت تصویری خود را که رمز آن را فراموش کرده اند بازیابی کنند.اصولا فراموشی رمز دوربین مداربسته نونیم به سه روش قابل انجام می باشد که ما در اینجا به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  1. فراموشی رمز دوربین مداربسته و بازیابی رمز آن با استفاده از تاریخ دستگاه
  2. روش دوم بازیابی از طریق سخت افزار دستگاه می باشد که این روش احتمال پاک شدن اطلاعات دستگاه و فیلم های ذخیره شده را بسیار بالا می برد.
  3. روش سوم استفاده از بارکد خوان به وسیله ی نرم افزار های است که شرکت های معتبر در اختیار نمایندگان خود قرار می دهند تا اقدام به حل مشکل فراموشی رمز دستگاه بکنند.گروه آریو امنیت نماینده ی بهترین برند های دوربین مداربسته موجود در بازار با در اختیار داشتن این نرم افزار ها به صورت رایگان مشتریان خود را از هر جهت بی نیاز می دارد تا با خیالی راحت از امنیت وسایل الکترونیکی خود مطمعن و آسوده خاطر باشند.برای این منظور حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بتوانیم در خدمت رسانی به شما نقش کوچکی داشته باشیم.
شهر های تحت پوشش آریو امنیت

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید
0911-994-5644

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

تماس با کارشناس