دزدگیر اماکن

هوشمند سازی ساختمان با استفاده از دزدگیر اماکن | آریو امنیت

هوشمند سازی ساختمان با دزدگیر
هوشمند سازی ساختمان با دزدگیر اماکن

چطور به وسیله دزدگیر خانه خود را هوشمند کنیم؟

تکنولوژی های حفاظتی هر روزه در مسیر پیشرفت و کارایی بهتر قدم بر می دارند از این رو نسل جدید سیستم های دزدگیر اماکن این امکان را برای ما فراهم آورده اند تا بتوانیم بسیاری از وسیله های برقی را از راه دور کنترل کنیم .هوشمند سازی با دزدگیر به وسیله اتصال رله های برقی به سنسورها امکان پذیر است و این مهم در دزدگیر های جدید قابل انجام می باشد.

باز کردن درب دروازه با استفاده از دزدگیر

ریموت های دزدگیر اماکن دارای کلید های متعددی هستند که می توان با برنامه ریزی برای هر کدام کاربرد متفاوتی را برای آن ها تعیین کرد.باز کردن درب دروازه و فرمان اجرای باز شدن آن یکی از این عملکرد هاست که هوشمند سازی ساختمان با دزدگیر این امکان را به ما خواهد داد.

خاموش و روشن کردن لامپ منزل به وسیله دزدگیر اماکن

هوشمند سازی ساختمان به وسیله دزدگیر می تواند نقش مهمی در امنیت منازل ایفا کند.چرا که شما قادر خواهید بود از راه دور اقدام به کنترل برق خانه و یا ویلای خود بکنید.این امکان با استفاده از نرم افزار های موجود برای کنترل دزدگیر و به کمک  هوشمند سازی ساختمان امکان پذیر خواهد بود.

چه وسایلی را می توان با کمک دزدگیر اماکن هوشمند سازی کرد؟

تمام وسایلی که برقی هستند را می توان با کمک هوشمند سازی ساختمان با دزدگیر تحت کنترل قرار داد.کافیست با توجه به میزان جریان استفاده شده جهت فعال شدن وسیله برقی از کنتاکتور های مناسب با توجه به میزان برق مصرفی دستگاه استفاده کرد.

وسیله هایی که می توان به کمک هوشمند سازی آن ها را کنترل کرد
  1. درب باز کن حیاط
  2. لامپ های موجود در منازل
  3. کولر اسپلیت
  4. آب گرمکن
  5. سیستم های گرمایشی و سرمایشی 

 

دیگر خدمات ما

گروه آریو امنیت با دارا بودن متخصصین مجرب در زمینه های حفاظتی و نظارتی خدمات بسیاری را برای رفاه حال شما عزیزان انجام می دهد.استفاده از مراکز مجاز جهت نصب سیستم های امنیتی از اهمیت فراوانی برخوردار است.لذا شما عزیزان می توانید جهت خرید و نصب دوربین های مداربسته و راه اندازی سیستم های حفاظتی نظیر دزدگیر اماکن و هوشمند سازی ساختمان با دزدگیر و همچنین خرید و نصب جک پارکینگی با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره با ما در تماس باشید.

نویسنده

سلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =

تماس با کارشناس