فروش و نصب سیستم اعلام حریق در تنکابن ،نمایندگی تجهیزات اعلام حریق تنکابن

فروش و نصب سیستم اعلام حریق در تنکابن
نصب تجهیزات سیستم اعلام حریق

مزایای نصب تجهیزات اعلام حریق در ساختمان ها

  •  یکی از مهمترین و اساسی ترین قانون های مقررات مبحث ملی ساختمان نصب و اجرای سیستم اطفاء حریق در ساختمان ها می باشد. 
  •  امروزه در ساختمان های قدیمی وآپارتمان ها نبود سیستم اعلان و اطفاء و عدم وجود دتکتورهای دود، خسارات عظیمی رو برای ساختمان هایی که فاقد تجهیزات ایمنی هستند به بار آورده است.
  •  به استناد مبحث 13 مقرارت ملی ساختمان ها نصب و راه اندازی تجهیزات اعلام حریق برای واحد های مسکونی،آپارتمان ها،بیمارستان ها و عمده ی مراکز عمومی لازم الاجرا می باشد.
  •  از  موارد دیگری که می توان به آن اشاره کرد،از وقوع آتش سوزی ها و حریق های ناخواسته به طرز چشمگیری جلوگیری و پیشگیری، به عمل می آورد.

آریو امنیت پیشرو در فروش و نصب سیستم تجهیزات حفاظتی و امنیتی با به همراه داشتن کادری مجرب اقدام به نصب تجهیزات سیستم های حفاظتی در کمترین زمان می نماید.

  • نصب پنل مرکزی
  • نصب دتکتور های دودی
  • نصب دتکتور های گازی
  • نصب شصتی های اعلام خطر
  • نصب دزدگیر اماکن از جمله خدمات آریو امنیت می باشد.
فروش تجهیزات سیستم اعلام حریق در تنکابن
تجهیزات سیستم اعلام حریق

هزینه و قیمت تمام شده سیستم اعلام حریق در آریو امنیت

 با توجه به حساس بودن متریال مورد استفاده که توسط تیم آریوامنیت به نحو احسنت به اجرا در می آید، کیفیت اجناس  از دغدغه های مهم و اساسی ما برای کارکرد هر چه بهتر تجهیزات سیستم اعلام حریق، جهت جلوگیری از حادثه های غیر مطرقبه می باشد.لذا استفاده از بهترین برند های موجود در بازار سرلوحه ی تیم حفاظتی آریوامنیت قرار گرفته، و ما را برآن داشته تا در این راه از بهترین و با کیفیت ترین محصولات برای رفاه حال مشتریان عزیز استفاده کنیم.بنابراین رویکرد شرکت بر این اصل استوار است، که تمامی اجناس از برند های مطرح بازار بوده و با ارایه ی قیمت و پیش فاکتور به مشتریان، خیال آن ها را برای داشتن یک خرید امن و مطمئن راحت خواهیم کرد.

جهت مشاوره با کارشناسان تیم آریو امنیت با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش و نصب دتکتور دود در کلاردشت
نصب تجهیزات اعلام حریق، smook detector

گارانتی و خدمات پس از فروش آریو امنیت در تنکابن

خدمات پس از فروش تجهیزات اعلام حریق، یکی از اصلی ترین نیازها برای مشتریان آریو امنیت، و یکی از اساسی ترین رکن ها در شکل گیری موسسه ی آریو امنیت در قبال مشتریان خود می باشد. کارشناسان ما در روند ثبت و ایجاد قرارداد تمامی مفادی که مشتری در ادامه ممکن است به آنها نیاز پیدا کند را شناسایی و تمامی حقوق مشتریان را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده اند  تا شما همراهان با خیالی راحت و آسوده اقدام به خرید و راه اندازی،نصب تجهیزات اعلام حریق در تنکابن و دیگر خدمات مربوط به سیستم های حفاظتی و نظارتی نزد ما به عمل بیاورید.

چطور و چگونه آریو امنیت به ما خدمات رسانی میکند!

سوال های زیادی نظیر چرا باید راه اندازی سیستم های امنیتی و حفاظتی خود را اعم از تجهیزات سیستم اعلام حریق، را به دست موسسه ی آریوامنیت بسپاریم یا آیا باید برای دیگر خدمات ساختمانی و عمرانی هم به شرکت ها اعتماد کنیم!!! آیا تنها می توان با اعتماد به تکنسین ها از خدمات آن ها بهره برد!!!؟

 آریو امنیت بر این عقیده استوار شد که نیروی کار ماهر و زبده نیاز به یک کارگروه ویژه مثل شرکت ها دارد تا حس اعتماد و امنیت برای مشتری به قدر زیادی افزایش پیدا کند از دیگر خدمات ما به شما فروش و نصب دوربین مداربسته در تنکابن ، فروش و نصب دزدگیر اماکن در تنکابن ،نصب و راه اندازی جک پارکینگ در این شهر از دیگر خدمات آریو امنیت به شما همراهان می باشد که میتوانید در قسمت های مختلف سایت آن ها را بررسی کنید.و جهه مشاوره با ما تماس بگیرید.

شهر های تحت پوشش آریو امنیت

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
0911-994-5644

تماس با کارشناس