فروش و راه اندازی سیستم هوشمند سازی ساختمان در آریو امنیت

هوشمند سازی-ساختمان

هوشمند سازی چیست!

امروزه تکنولوژی پا را فراتر نهاده و برای همگی ما ثابت شده که مسیر علم انتهایی در خود نمی بیند و ورای ذهن هر شخصی می تواند این تنیدگی تا بی نهایت ادامه یابد.کنترل محیط پیرامون زندگی ما انسان ها همیشه یکی از دغدغه های اساسی برای برون رفت از اتفاق هایی است که همه روزه با آنها دست به گریبان هستیم.به طبع پیشرفت علم در حوزه ی فناوری به این نیاز پاسخی روشن داده.ورای آنچه نیاز داریم کافیست کلمه ی خواستن صرف شود.کنترل کردن محیط اطراف زندگی خود و دیگران تنها با یک کلیک جهت رفاه و امنیت هر چه بیشتر مردم در زندگی روزمره گردیده و این مسیر بی پایان ادامه دار خواهد بود.کنترلی بدون نیاز به حضور و یا عدم حضور شما با خطایی نزدیک به صفر که زندگی را برای ما راحت تر کرده است.

اهمیت هوشمند سازی در آریو امنیت

  1. امنیت و یکپارچگی کامل در محیط
  2. کم کردن هزینه های نیروی انسانی و بهره وری بالاتر
  3. اهمیت و شکل گیری دقیق و به موقع انجام کارها در طی فواصل زمانی مختلف
  4. کاربری آسان و راحت و افزایش ضریب بازدهی امورات
  5. ثبت و ضبط لحظه به لحظه وقایع و اتفاقات و به طبع تصمیم گیری بهتر و پرمنفعت تر تنها گوشه ای از اهمیت هوشمند سازی مکان ها برای یک هماهنگی استراتژیک و کاربردی می باشد.
هوشمند سازی ساختمان
هوشمند سازی ساختمان

امکانات هوشمند سازی ساختمان در آریو امنیت

  • کنترل وسایل الکترونیکی به طور دلخواه 
  • تنظیم زمان خاموش و روشن شدن لامپ ها و میزان شدت روشنایی آن ها در محیط
  •  باز و بسته کردن درب ورودی ساختمان با توجه به قابلیت تشخیص افراد 
  • امکان استفاده برای باز و بسته کردن پرده ها در مجاورت با پنجره ها و دیدن نور آفتاب
  • پی گیری وضعیت کودکان و سالمندان و چگونگی وضعیت آنها از فواصل دور
  • روشن و خاموش کردن انواع وسیله های الکترونیکی از جمله تلویزیون،کولر،روشنایی ساختمان،آب گرم کن و دیگر قطعات الکتریکی تنها بخشی از مزایای هوشمند سازی در منازل و ساختمان ها می باشد.
ابعاد مختلف هوشمند سازی در منازل
آریو امنیت این امکان را فراهم کرده تا مشتریان خود را با به روزترین متود های فناوری مجهز کند و بهترین عملکرد را از این حیث از آن خود کند.
گارانتی و خدمات پس از فروش در آریو امنیت

  • آریو امنیت و تمام شرکت های موجود در بازار خود را ملزم به انجام تعهدات ثبت شده فی ما بین  خود درقبال مشتریان می دانند از این رو آریو امنیت با سابقه ی درخشان خود در حوزه ی هوشمند سازی تمامی تعهدات خود را به نحو احسنت انجام داده که باعث ایجاد اعتماد هر چه بیشتر شما همراهان نسبت به ما گردیده است.
  • گارانتی بی قید و شرط دزدگیر اماکن و خدمات پس از فروش، از جمله ضمانت های پس از فروش آریو گستر می باشد.
  • تعهد ما به شما بعد از  فروش و نصب تجهیزات نقطه ی پایان همکاری ما با شماس نیست ما در کنارتون هستیم تا با خیالی آسوده امنیت رو برای خودتون و خانوادتون به ارمغان بیارید.
  • تحویل کارت گارانتی به شما و ثبت مهر شرکت به روی اون خیال شما رو برای همیشه راحت میکنه که ما در کنارتون هستیم و این در کنار شما بودن باعث مسرت ما خواهد بود.
شهرهای تحت پوشش
جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید
0911-994-5644
تماس با کارشناس