دوربین مداربسته

ارتفاع نصب دوربین مداربسته

ارتفاع نصب دوربین مداربسته بر روی دیوارر
ارتفاع نصب دوربین مداربسته

مهمتر از خرید تجهیزات حفاظتی مانند دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن، نصب درست و اصولی آن می باشد.اگر دوربین های مداربسته در ارتفاع مناسبی قرار نگیرند و محل نصب مناسبی نداشته باشند کمترین بازدهی را از خود نشان خواهند داد.

ارتفاع دوربین مداربسته باید چقدر باشد؟

بهترین تصاویر دوربین مداربسته نظارتی که می تواند تجربه ی خوبی را از دیدن تصاویر ضبط شده ی دوربین مداربسته در اختیار کاربر قرار دهد در ارتفاع 2.5 تا 4.5 متر نصب شده اند چرا که زاویه ی دید وسیع تر و پویا تری در این ارتفاع وجود دارد.یکی از چالش های نصب دوربین مداربسته در ارتفاع پایین می تواند سرقت شدن دوربین مداربسته در این ارتفاع باشد.

راه حلی که برای ارتفاع نصب دوربین مداربسته در این موارد بکار گرفته می شود این است که دوربین ها یکدیگر را کاور کنند. این موضوع به سارق اجازه ی دسترسی به دوربین مداربسته را نخواهد داد چرا که دوربین ها همدیگر را به خوبی کاور می کنند و به خوبی فضای اطراف خود را پوشش تصویری می دهند تا جایی برای دور ماندن از لنز دوربین مداربسته در اختیار سارقین قرار نگرفته باشد.

دلایل نصب دوربین مداربسته در ارتفاع مناسب

ارتفاع نصب دوربین مداربسته به عوامل متعددی باز میگردد، از این رو می توان به مواردی همچون لنز دوربین مداربسته ،رزولوشن دوربین مداربسته و محل نصب دوربین مداربسته در هنگام راه اندازی سیستم اشاره کرد.چرا که کیفیت رزولوشن این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید دوربین مداربسته خود را در ارتفاع بالاتری قرار دهید تا از دسترس سارقین به دور باشد.در موارد دیگر مانند لنز دوربین مداربسته که به آن پرداختیم هم با استفاده از لنز های وریفوکال که قابلیت زوم بر روی تصاویر از طریق خود دوربین دارند، نیز این امکان را فراهم آورده تا با نصب دوربین مداربسته در ارتفاع بالاتر به توان تصویر را تا اندازه ممکن با حفظ کیفیت زوم کرد و به تصاویر دلخواه رسید.

استفاده از تکنسین مناسب جهت نصب دوربین مداربسته در ارتفاع

لزوم استفاده از افراد متخصص در انجام نصب دوربین مداربسته نباید از دید کارفرما پنهان بماند. مشاوره و راهنمایی در این امر می تواند تجربه ی یک نصب اصولی و مناسب را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.چرا که تجربه ی یک تکنسین به شدت در نتیجه ی نهایی برای استفاده خوب از تجهیزات سیستم نظارتی امری بدیهی است.آریو امنیت با در اختیار داشتن تکنسین فنی با تجربه این امکان را برای شما خریداران تجهیزات حفاظتی فراهم می آورد تا بتوانید تجربه ی یک خرید عالی را برای خود به ارمغان بیاورید.

گروه صنعتی آریو امنیت در دیگر موارد همچون نصب دزدگیر اماکن خانگی و ویلاها و همچنین نصب جک دروازه یا جک پارکینگی هم فعالیت دارد و  خدمات عالی و همراه با ضمانت کالای با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما با تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

نویسنده

سلامی

دیدگاه (2)

  1. Marjan
    16 خرداد 1401

    سلام، برای نصب دوربین در ارتفاعات بالاتر چه مدل دوربینی را پیشنهاد میکنین که کیفیت تصویر خوبی ارائه بده؟

    • سلامی
      17 خرداد 1401

      در محیط های های که دوربین در ارتفاع بالاتری قرار میگیره باید به نیاز مشتری توجه داشت که آیا برای بررسی جزییات به دوربین نیاز دان یا نظارت بر محیط.هر چی لنز شما کوچکتر باش تصویر وسیعتری رو در اختیار شما قرار میده و هر چه لنز دوربین بزرگتر تصویر واضح تر ی رو به همراه خواهد داشت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

تماس با کارشناس