توسعه دهنده دوربین مداربسته

انتخاب دوربین مداربسته مناسب

انتخاب دوربین مداربسته جهت خرید
انتخاب دوربین مداربسته

فرآیند خرید و نصب سیستم های حفاظتی نیازمند انتخاب درست جهت کارایی هر چه بهتر محصول با توجه به محیط نصب شده می باشد.انتخاب دوربین مداربسته کاملا تحت تاثیر این موضوع قرار دارد چرا که برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب نیازمند برررسی دقیق محیط پیرامون کاربر می باشیم.

چگونگی انتخاب نوع دوربین مداربسته

بنا به نیاز کاربر در انتخاب دوربین مداربسته مناسب، پیشنهادهایی وجود دارد که باید هم راستا با نیاز کاربر و هم سو با آن مطرح گردد.به طور مثال کاربری که برای یک طلا فروشی نیاز به دوربین مداربسته داشته باشد قطعا تفاوت فراوانی با کاربری که برای منزل یا محیط تحت پوشش خود اقدام به نصب دوربین کرده است دارد.جهت مشاوره با کارشناسان ما با تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

دوربین مداربسته تحت شبکه بهتر است یا AHD ؟

در امر خرید دوربین مداربسته یکی از مواردی که همیشه باید آن را مد نظر داشت، دلیل نیاز کاربر و پیشنهاد بهترین انتخاب با توجه به نیاز اوست.البته که هزینه های اقتصادی هم امری مهم و ضروری برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه مشتری با توجه به نیاز کاربری او می باشد.

دوربین های تحت شبکه یا  IP امروزه دیگر رقیب سرسختی برای خود در میدان دیده اند،دوربین های AHD توانسته اند با رویکردی قوی در این سال ها کیفیت تصاویر خود را تا حد بسیار زیادی بالا ببرند.این نکته را توجه کنید که اگر صرفا برای ثبت پلاک خودرو در سرعت های بالا اقدام به نصب دوربین مداربسته میکنید حتما باید از دوربین های IP استفاده کنید اما برای دیگر مصارف می توانید از دوربین های مداربسته ی AHD  که وضوح تصویر فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارند تهیه کنید.لازم به ذکر است که دوربین های AHD قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دوربین های IP  در بازار دارند.

آیا از دوربین مداربسته اسپید دام یا PTZ استفاده بکنیم ؟

جهت خرید دوربین های مداربسته اسپید دام باید این نکات را بدانید که این دوربین ها با توجه به اینکه میتوانند 360 درجه گردش داشته باشند و تمام محیط طراف را پشتیبانی کنند دارای ضعف هایی نیز می باشند.مثلا شما به عنوان کاربر این دوربین نمی توانید تصویری ثابت از تمام جهات را برای خود ثبت و ضبط کنید چرا که چشمی دوربین در حال چرخش می باشد.این دوربین ها در مکان هایی خاص مورد استفاده قرار میگیرند و برای منازل و ویلاها که نقاط کور بسیاری دارند مناسب نیستند.

دوربین مداربسته دام
دوربین مداربسته دام
دوربین مداربسته بولت بهتر است یا دوربین مداربسته دام

یکی دیگر از روش های انتخاب دوربین مداربسته مناسب شکل ظاهری دوربین مداربسته می باشد،دوربین مداربسته دام و بولت شاید از لحاظ ظاهری متفاوت باشد اما عملکرد یکسانی دارند. معمولا در داخل منازل و اداره ها از دوربین های مداربسته دام استفاده می شود اما برای محیط های بیرونی دوربین های مداربسته بولت مورد استفاده قرار می گیرند.علت این امر هم اندازه کوچکتر دوربین مداربسته دام نسبت به بولت می باشد.

دیگر خدمات ما

آریو امنیت نمایندگی دوربین مداربسته در شهر های شمالی با دارا بودن پرسنل متعهد و با تجربه با سابقه ی فراوان در امر نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته این امکان را برای شما فراهم آورده تا با حضور در محل بتواند مشاوره های لازم جهت انتخاب دوربین مداربسته مناسب را برای شما به ارمغان بیاورد.فروش و نصب دوربین مداربسته و فروش و نصب دزدگیر اماکن و جک پارکینگ از دیگر خدمات ما به شما عزیزان می باشد.

نویسنده

سلامی

دیدگاه (2)

  1. Moradi
    16 خرداد 1401

    سلام، خدمات پس از فروش کدوم مدل از این دوربین ها طولانی تر هست ؟

    • سلامی
      17 خرداد 1401

      سلام به شما دوست عزیز ،اگر از ما دوربین های مداربسته خودتون رو تهیه کرده باشین جای هیچ گونه نگرانی براتون نخواهد بود .چون اگر قطعه ای هم در بازار وجود نداشته باش ما براتون اون رو تعویض و به روز میکنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

تماس با کارشناس