توسعه دهنده دوربین مداربسته

فراموشی رمز دستگاه دی وی آر ، ریست پسورد دستگاه دی وی آر

فراموشی رمز دستگاه های DVR دوربین مداربسته امروزه به یک چالش جمعی بدل شده است چرا که بسیاری از کاربران سیستم های حفاظتی که در منازل یا کارگاه های خود اقدام به نصب دوربین مداربسته کرده اند با مشکل فراموشی رمز دستگاه DVR  مواجه شده اند، امری بدیهی که اغلب افراد پس از مدت زمان طولانی آن را از یاد خواهند برد.

در این موقعیت ها اهمیت استفاده از دستگاه هایی با برندهای مطرح در بازار بسیار حایز اهمیت می باشد، چرا که تمامی برند های معتبر در بازار برای این مشکل راه حل آسان و تجربه ی کاربری خوبی را فراهم کرده اند. لذا مشتریانی که توجه بسیاری به برند های نونیم موجود در بازار دارند باید به این نکته ی بسیار مهم توجه داشته باشند که پشتیبانی و خدمات پس از فروش از جانب شرکت های معتبر چقدر در امنیت و آسایش آنها می تواند تاثیر گزار باشد، که مشکل فراموشی رمز دستگاه dvr  تنها یکی از آن هاست.

شهرهای تحت پوشش شرکت آریوامنیت مانند: نوشهر، چالوس، نور، نمک آبرود، رویان و دیگر شهرها غرب استان می توانند پس از خرید از محصولات شرکت آریو امنیت از خدمات فراموشی رمز دستگاه بهره‌مند شوند.

 
بازیابی رمز دستگاه دی وی آر رویان

ریست پسورد دستگاه dvr برند داهوا و هایک ویژن

بسیاری از شرکت های مطرح صنعت دوربین مداربسته در گذشته اقدام به انتخاب رمز پیش فرض دستگاه dvr برای دستگاه های خود می کردند.این اقدام به راحتی تمامی مشکل فراموشی رمز دستگاه dvr از سمت کاربر را برطرف می کرد تا زمانی که مشتریان دچار یک بحران امنیتی بزرگ شدند، چرا که به راحتی با زدن رمز پیش فرض دستگاه dvr، رابط کاربری می تواند وارد محیط تنظیمات دستگاه شود و کنترل دستگاه ضبط تصاویر را در اختیار بگیرد.این راه حل کار را برای افراد متخاصم بسیار راحت کرد! چرا که افراد متفرقه به راحتی با دانستن این موضوع می توانستند به دستگاه و تصاویر آن دسترسی داشته باشند و این یک چالش بزرگ برای تمامی شرکت ها در این صنعت عظیم گردید.

شرکت داهوا و هایک ویژن و شرکت های مطرح در این صنعت، با پیشروی در حوزه ی امنیت کاربری توسط مشتریان اقداماتی را به عمل آوردند تا دیگر نتوان به راحتی وارد محیط کاربری یوزر ها شد و به این ترتیب با بالا بردن لایه های امنیتی امنیت را به چندین لایه حفاظتی تقسیم بندی کرده اند.

ریست پسورد دستگاه دوربین مداربسته در رویان
فراموشی رمز دستگاه dvr و nvr

فراموشی رمز دستگاه dvr

و اما تکلیف برند های نونیم برای فراموشی رمز دستگاه dvr  ،آن دسته از کاربرانی که برای امنیت منازل خود اقدام به نصب برندهای نونیم کرده اند نگران نباشند،چون ما برای آن ها هم راه حل های کاربردی داریم که بتوانند سیستم های نظارت تصویری خود را که رمز آن را فراموش کرده اند بازیابی کنند. برای این منظور حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بتوانیم در خدمت رسانی به شما نقش کوچکی داشته باشیم.

برای جلوگیری از فراموشی رمز دستگاه چکار باید بکنیم ؟

برای جلوگیری از مشکلاتی که بعد از فراموشی رمز دستگاه های الکترونیکی با آن ها مواجه می شویم راه کار های زیر ضروری است.

  • اولین اقدام برای جلوگیری از فراموشی رمز نوشتن و مکتوب کردن آن است.این اقدان ساده می تواند از بروز مشکلات بعدی به شدت جلوگیری کند.
  • ثبت گام به گام مراحل شروع به کار دستگاه دی وی آر،به طور مثال :خالی نگذاشتن آدرس ایمیل در مراحل اولیه شروع به کار دستگاه دی وی آر .توجه به این امر بسیاری از مشکلات شما را برای رسیدن به رمز مجدد حل خواهد کرد .
  • خرید دستگاه از مراکز مجاز، بسیاری از برند های موجود در بازار می توانند با در اختیار داشتن شناسه دستگاهی که خود برای شما نصب کرده اند با مکاتبه با شرکت های وارد کننده دستگاه رمز مجدد ورود را در اختیار شما قرار دهند.
  • در اختیار قرار دادن رمز دستگاه به دیگر افراد خانواده تا در صورت لزوم از آن ها کمک گرفته شود.

با این همه لازم به ذکر است که جهت جلوگیری از هک شدن دستگاه ها،  از رمز های قوی و مناسب استفاده شود رمزهایی که قابل حدس زدن نباشند از بهترین رمز ها هستند زیرا به خوبی امنیت دستگاه شما را تحت پوشش خود قرار می دهند.در پایان در حفظ و نگهداری از رمز دستگاه خود کوشا باشید تا با مشکلاتی از این دست مواجه نشوید.

سه روش برای فراموشی رمز دوربین مداربسته دستگاه dvr

  1. اولین روش برای بازیابی رمز دوربین مداربسته استفاده از تاریخ صفحه در سایت می باشد که با کمک نرم افزارهایی که شرکت ها در اختیار نمایندگان خود قرار می دهند قادر خواهیم بود رمز فراموش شده دوربین مداربسته را به حالت کارخانه برگردانیم .در این روش تمامی اطلاعات هارد محفوظ باقی می مانند.
  2. روش دوم استفاده از بارکد خوان برای تبدیل کد دریافتی در قسمت فراموشی رمز دستگاه برای استفاده در نرم افزار مورد نظر می باشد که این امر هم مستلزم استفاده از نرم افزار در آن حایز اهمیت است.
  3. روش سوم استفاده از نماد های صفحه ورودی دستگاه دی وی آر می باشد که باز هم با کمک نرم افزار هایی که نمایندگی های دوربین مداربسته برای رفع چنین مشکلاتی در اختیار کاربران خود قرار می دهند قابل بازیابی می باشد. تمامی این سه روش به صورت نرم افزاری می باشد و هیچ آسیبی به دستگاه و فیلم های ذخیره شده در آن وارد نخواهد کرد.

از دیگر خدمات گروه آریو امنیت می توان به فروش و نصب دوربین مداربسته در چالوس ،فروش و نصب دوربین مداربسته در نوشهر،فروش و نصب دوربین مداربسته در کلاردشت و فروش و نصب دوربین مداربسته در شهر نور و دیگر شهر های استان مازندران اشاره کرد.ارائه ی خدمات بازیابی رمز دوربین مداربسته برای کاربرانی که محصولات خود را از گروه آریو امنیت خریداری کرده اند به صورت رایگان صورت می پذیرد.جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما با ما در تماس باشید.

 
شهر های تحت پوشش آریو امنیت

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید
0911-994-5644

نویسنده

سلامی

دیدگاه (2)

  1. محمد
    10 فروردین 1401

    سلام وقتتون بخیر، محدودیتی برای بازیابی رمز دستکاه وجود داره؟

    • سلامی
      10 فروردین 1401

      سلام وقت شما هم بخیر باش ،خیر محدودیتی برای بازگشایی دستگاه های دی وی آر وجود نداره اما بهتره که از مراکز مجاز دستگاهتون رو تهیه کنید تا در صورت نیاز بتونید رمز دستگاه رو بازگشایی کنین.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 16 =

تماس با کارشناس