دزدگیر اماکن در رویان _ فروش دزدگیر اماکن در رویان

استفاده از سیستم های امنیتی نظیر دزدگیر اماکن در رویان، یکی از راه های محافظت از مایملک شما در جهت جلوگیری از سرقت و خسارت به شمار می رود. شرکت آریوامنیت به عنوان مجری طرح های حفاظتی و امنیتی در رویان، از مجموعه های شناخته شده جهت نصب دزدگیر در رویان می باشد که سابقه ی فراوانی در طی سالیان طولانی در بحث راه اندازی این گونه سیستم ها در کارنامه خود به همراه دارد.

 
تجهیزات دزدگیر اماکن در رویان
خرید تجهیزات دزدگیر سیمکارتی در رویان

تجهیزات نصب دزدگیر اماکن در رویان

نصب دزدگیر اماکن در رویان شامل تجهیزات متفاوتی است که هر کدام نقشی اساسی در تکمیل کارکرد درست سیستم ایفا می کنند. کیفیت مناسب سیستم دزدگیر در رویان و تمام شهرهای ایران نیازمند انتخابی درست در خرید تجهیزات دزدگیر می باشد. در ادامه از تمام این تجهیزات و وظایف آن ها جهت نصب دزدگیر اماکن در رویان نام می بریم:

  • دستگاه مرکزی : دستگاه دزدگیر یا پنل مرکزی وظیفه ی کنترل تمام تجهیزاتی که به آن متصل هستند را داراست. مهمترین قسمت سیستم دزدگیر اتاق فرمان یا همان پنل مرکزی می باشد.
  • چشمی دزدگیر: چشمی دزدگیر تجهیزی است که به واسطه ی آن تمام حرکات و رفت آمد ها با دادن هشدار سبب جلوگیری از سرقت و خسارت های جانبی خواهد شد.چشمی های وزنی بهترین انتخاب در نصب چشمی دزدگیر در رویان می باشند.
  • باتری: تصور کنید سارقین برق منزل شما را قطع می کنند، نقش باتری در اینجا بسیار حیاتی است. استفاده از باترری میتواند تا 48 ساعت بدون برق سیستم دزدگیر را به طور فعال حفظ کند و دستگاه در نبود برق به صورت فعال کارکرد خود را ادامه دهد.
  • کابل دو زوج: استفاده از کابل با کیفیت، خطای چشمی و سیستم ها را در پی نخواهد داشت. امری که بسیاری از نصابان با استفاده از کابل های ارزان آن را نادیده می گیرند.
  • بلندگو: بلندگو وظیفه ی تولید صدای مهیب در محیط را جهت اعلام خطر بر عهده دارد.
  • مگنت: مگنت تجهیزی است که در درب ها و پنجره ها استفاده شده و به محض باز شدن درب یا پنجره دستگاه مرکزی را فعال و دزدگیر به صدا در می آید.
  • بیم خطی: برای مکان های بزرگ تر مانند باغ ها و ویلاهایی که فضای بیرون از منزل را می خواهند تحت پوشش قرار دهند، از چشمی های بیم خطی استفاده می کنند که اگر کسی از بین این دو چشمی عبور کند سیستم دزدگیر به صدا در می آید.

در اینجا ما تجهیزات اصلی برای خرید و نصب دزدگیر در رویان را به شما عزیزان معرفی کردیم.در ادامه به نحوه عملکرد و امکان خطای دزدگیر ها در شرایط مختلف می پردازیم.

 
 

نحوه عملکرد دزدگیر اماکن در رویان

هر کدام از تجهیزات دزدگیر که در قسمت بالا از آن ها نام برده شد، وظیفه ی مهمی را دارند که به طور اختصاصی به آن ها پرداختیم. اما نحوه عملکرد کل سیستم دزدگیر اماکن در رویان به چه شکل است؟

پنل مرکزی دزدگیر در قسمت هایی از خانه که به طور عادی در دسترس عموم افراد نباشد نصب می شود.  تجهیزات دیگر به واسطه ی کابل دو زوج به سمت سیستم یا پنل مرکزی هدایت می شوند.(لازم به ذکر است که تجهیزات دزدگیر به صورت بی سیم هم وجود دارند) تمامی نقاطی که امکان ورود سارقین وجود دارد می بایست توسط چشمی ها، مگنت و بیم خطی آماده شوند. 

چشمی های دزدگیر به حرکت در مقابل خود حساس و در صورت وجود حرکت فعال می شوند.

مگنت ها، با باز و بسته شدن پنجره ها یا درب های ورودی ساختمان فعال می شوند.

بیم خطی نیز که مراکز حساس دولتی در سایر کشورها نیز به وفور استفاده می کنند. بین دو چشمی بیم خطی، نور مادن قرمزی است که در صورت قطع این نور دزدگیر فعال شده و سیستم به صدا در می آید.

با صدا در آمدن بلندگو، توسط تحریک تجهیزاتی که به پنل مرکزی متصل هستند، صدای مهیبی در محیط پخش می شود که از ورود سارقین و حضور غیر قانونی آن ها جلوگیری به عمل می آورد. در اینجا پنل مرکزی به صورت تماس و پیامک با شمار در ارتباط می باشد و به شما اعلام می کند که کدام یک از تجهیزات تحریک شده و باعث اعلان هشدار در محیط محل نصب دزدگیر اماکن در رویان شده است.

شما در این مرحله می توانید با استفاده از نرم افزاری که به روی گوشی تلفن همراه شما نصب گردیده، صدای محیط را شنود و کنترل سیستم دزدگیر را در اختیار داشته باشید.

 
 
  • مجموعه آریو امنیت مجری پروژه های حفاظتی از قبیل دزدگیر اماکن در رویان با کیفیت بالا
  • انتخاب بهترین برند های دزدگیر برای منازل و ویلاها در رویان
  • ضمانت کالاهای مصرفی جهت نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن و استفاده از متریال با کیفیت
  • فروش و نصب دزدگیر اماکن در رویان با قیمت های رقابتی
  • حذف واسطه ها در فروش محصولات در برندهای مختلف 
  • آریو امنیت نماینده ی بهترین برند های دزدگیر اماکن در رویان و دیگر شهر های استان مازندران 

مزایای خرید دزدگیر اماکن در رویان

اقدام مناسب در مواجهه با خطرات احتمالی آسیب به سرمایه ی ما را به حداقل می رساند.خرید و نصب دزدگیر اماکن در رویان،ویلاها و خانه ها اقدام مناسبی جهت تامین امنیت و آرامش منازل و خانه های شماست. اهمیت انتخاب نوع سیستم حفاظتی کار تخصصی را پذیراست و برای انتخاب آن می بایست از افراد در این حوزه مشاوره و راهنمایی دریافت کرد.نصب دزدگیر در رویان یا دزدگیر سیمکارتی می تواند آسودگی کاربران را حتی در زمانی که از املاک خود به دور هستند تامین کند.

دزدگیر اماکن در رویان

نقش دزدگیری سیمکارتی در جلوگیری از سرقت

خرید و نصب دزدگیر اماکن یا دزدگیر سیمکارتی در رویان در بسیاری از مواقع می تواند نقش مهمی در حفاظت از اموال ما داشته باشد .چرا که وجود این سیستم یعنی دزدگیر اماکن در رویان باعث متواری شدن افراد و ترس از ورود به محل و ملک شخصی شما خواهد شد. نصب و خرید دزدگیر اماکن در رویان یا دزدگیر منزل می تواند در فواصل دور هم به کمک شما بیاید و در نبود شما در منزل مانند یک نگهبان خوب از اموال شما مراقبت و نگهداری کند. با ما همراه باشید و جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشخصات دزدگیر مناسب جهت خرید

  1.  گارانتی و ضمانت کالا دزدگیر اماکن در رویان
  2. مناسب برای گوشی های اندرویدی و آیفون android و ios
  3. داشتن دفترچه راهنما جهت استفاده مناسب کاربر
  4. امکان کنترل دستگاه از راه دور با استفاده از خط تلفن و یا سیمکارت درون دستگاه
  5. قابلیت شنود محیط در هنگام اخطار دستگاه برای کاربر
  6. قابلیت نصب سنسور دود در آشپزخانه
  7. دارا بودن قابلیت نصب سنسور های وایرلس به صورت بدون سیم
  8. دارا بودن زون بی سیم جهت نصب سنسور های لرزشی دزدگیر در رویان
  9. امکان اتصال وسایل برقی به دستگاه دزدگیر و کنترل از راه دور در شهر رویان
  10. قابلیت ثبت شماره های بیشتر برای ارتباط با سایر اعضای خانواده
  11. ارسال پیامک و گرفتن تماس از طریق پنل دزدگیر ویلاها در رویان
نصب چشمی دزدگیر اماکن در رویان
نصب چشمی دزدگیر منازل در رویان

روش های پیشگیری از سرقت منازل

راه کارهای زیادی برای پیشگیری و جلوگیری از سرقت منازل وجود دارد که می توان از مهمترین و اصلی ترین این موارد به نصب دزدگیر در رویان اشاره کرد.دزدگیر اماکن یا دزدگیر سیمکارتی، یکی از پرکاربردترین تجهیزات حفاظتی و امنیتی در منازل و کارگاه ها می باشد که در اکثر موارد به کار گرفته می شود.از این رو مراجعین زیادی قصد راه اندازی این سیستم را برای منازل یا کارگاه های خود دارند.پیشنهاد ما هم به شما برای جلوگیری از وقوع حادثه های قریب الوقوع راه اندازی و نصب دزدگیر سیمکارتی در منازل خود می باشد، تا بتوانید امنیت و آسایش را برای خود به ارمغان بیاورید.

دزدگیر اماکن چگونه عمل می کند؟

دزدگیر در رویان وسیله ای  الکترونیکیست که به کمک آن می توان از ورود و رفت و آمد افراد غیر مجاز به محل تحت پوشش آن جلوگیری به عمل آورد. پنل مرکزی دزدگیر از طریق سیم و یا به صورت وایرلس به چشمی ها و دیگر سنسورها جهت تشخیص حرکت متصل می شوند.هر گونه حرکتی که این سنسور ها مشاهده کنند و یا باعث تحریک زون ها در دزدگیر شود سریعا واکنش نشان داده و شروع به پخش صدای آژیر در محیط  داخلی و خارجی منزل یا ویلای شما خواهد شد.در همان لحظه دزدگیر به بخ کمک سیمکارت درون خود شروع به ارسال گزارش به وسیله ی تماس و یا با ارسال پیامک خواهد کرد که این مهم قابل تنظیم می باشد.دزدگیر اجازه نخواهد داد بدون اجازه شما کسی در محیط تحت پوشش شما رفت و آمد داشته باشد.

چرا باید از دزدگیر سیمکارتی در شهر رویان استفاده کنیم؟

خرید  و نصب دزدگیر در رویان و استفاده از آن مزایای زیادی را به همراه دارد که ما در اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. استراق سمع منزل به صورت محرمانه در دزدگیر خانگی در رویان
  2. روشن و خاموش کردن دستگاه از راه دور در دزدگیر سیمکارتی در رویان
  3. تنظیم ارسال گزارش در زمان قطع برق منزل در دستگاه دزدگیر منازل در رویان
  4. روشن بودن دستگاه حتی در زمان قطعی برق در شهر رویان (امکان قطع برق از جانب سارق)
  5. ارسال گزارش از دستگاه به تلفن همراه شما جهت اطلاع شما از وضعیت دستگاه و اوضاع خانه یا ویلای شما در زمانی که در منزل نیستید
تنها بخشی از مواردی است که می توان با راه اندازی و خرید دزدگیر اماکن در رویان به آن دست یافت.
مشاوره در خرید دزدگیر سیمکارتی در رویان
مشاوره در خرید دزدگیر اماکن در رویان
چرا مجموعه آریو امنیت در رویان را انتخاب کنیم؟

مجموعه آریو امنیت با در اختیار داشتن تجربه ی فراوان در زمینه ی فروش و راه اندازی دزدگیر اماکن در رویان و شهر های غرب استان مازندران، اقدام به فروش و راه اندازی تجهیزات حفاظتی در این شهر می نماید، تا آسایش و امنیت را به شما  همراهان هدیه کند.در این راستا استفاده از پرسنل مجرب و متعهد تنها یکی از دلایلی است که می توانید به آریو امنیت اعتماد کامل داشته باشید از دیگر موارد که می توان از این مجموعه انتظار داشت :

  • داشتن پرسنل مجرب و متعهد در انجام کار به بهترین نحو
  • مشاوره جهت انتخاب نوع دستگاه و تعداد چشمی که مانع از هزینه های اضافی می گردد
  • نصب تمیز و مرتب لوازم جانبی دستگاه 
  • انتخاب و جانمایی مناسب برای قرارگیری تجهیزات دستگاه دزدگیر
  • گارانتی و خدمات پس از فروش در شهر رویان که از مهمترین فاکتور ها برای انتخاب یک مجموعه جهت انجام پروژه دزدگیر می باشد.

قیمت دزدگیر اماکن در شهر رویان

از مهم ترین دستاوردهای مجموعه آریو امنیت ارتباط با تولیدکننده و حذف واسطه ها در بازار می باشد چرا که با از میان برداشتن افراد سودجو قیمت تمام شده دزدگیر اماکن در رویان برای مصرف کننده به مراتب کاهش می یابد.از این رو آریو امنیت در شهر رویان با ارائه ی پیش فاکتور به مشتریان خود قبل از هر گونه اقدام، به مشتری قدرت انتخاب با توجه به نوع سیستم درخواستی را خواهد داد. لذا با تماس با کارشناسان ما می توانید با داشتن یک پیش فاکتور معتبر با خیال راحت اقدام به خرید دزدگیر اماکن در شهر رویان نمایید.

فروش چشمی دزدگیر پارادوکس با کیفیت در رویان
چشمی دزدگیر dg 85 پارادوکس در رویان

گارانتی و خدمات پس از فروش آریو امنیت

یکی دیگر از فاکتور های مهم در خرید دزدگیر سیمکارتی در رویان ، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش برای مشتریان در شهر رویان می باشد. چرا که در صورت نبود نمایندگی در مواقع ضروری و خطای سیستم، کاربر با مشکل مواجه می شود و اگر از مجموعه ی مناسبی تجهیزات را دریافت و نصب نکرده باشید آن وقت کل هزینه ی شما ممکن است به دلیل استفاده از تجهیزات نامرغوب از بین برود.اما اگر با مراکز مجاز تماس حاصل کنید از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش نیز خیالتان از هر جهت راحت خواهد بود و آن گاه توانسته اید سرمایه گزاری مفیدی را برای جلوگیری از عدم خسارت های احتمالی به املاک خویش به انجام برسانید.

جهت مشاوره با کارشناس آریو امنیت تماس بگیرید و از خدمات و کیفیت محصولات ما جهت نصب دزدگیر سیمکارتی در رویان بهره مند شوید.

 
 
دزدگیر املاک و مستغلات در رویان
خرید دزدگیر وایرلس در رویان
مراحل ثبت قرارداد در آریو امنیت:
  • مشاوره جهت انتخاب نوع سیستم دزدگیر اماکن در رویان
  • ارسال پیش فاکتور و نوع برند دستگاه دزدگیر خانگی در رویان
  • ثبت قرار داد در حضور کارفرما و چگونگی انجام مراحل پروژه دزدگیر سیمکارتی منازل در رویان
  • انجام پروژه و تحویل آن به کارفرما و شرح و آموزش نحوه استفاده از دزدگیر ویلا در رویان
  • تحویل کارت گارانتی به کارفرما و نحوه ی شرایط استفاده از آن

خدمات دیگر آریو امنیت :

همیشه برای انتخاب وسایل الکترونیکی از قبیل دزدگیر خانگی، دزدگیر اماکن در رویان نسبت به خدمات پس از فروش و کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.زیرا با خرید یک محصول نامناسب نه تنها هزینه ی گزافی بر دوش شما می ماند بلکه از تجربه ی داشتن یک محیط امن دور می مانید.مجموعه ی آریو امنیت با در اختیار داشتن کادری با تجربه و در اختیار قرار دادن محصولات خود با قیمت مناسب و رقابتی با توجه به نیاز مشتریان شما را در انتخاب یک محصول مناسب یاری یخواهد رساند. عزم ما بر حفظ و نگهداری از اموال شما و ایجاد یک محیط امن برای حفظ دارایی های شما عزیزان می باشد.از دیگر خدمات آریو امنیت در حوزه ی سیستم های حفاظتی و امنیتی و نظارتی  می توان به دیگر موارد از جمله فروش و نصب دوربین مداربسته در رویان، فروش و نصب دزدگیر اماکن در رویان و فروش و نصب جک پارکینگ در رویان اشاره کرد.جهت مشاوره با کارشناسان آریو امنیت برای نصب و خرید دزدگیر اماکن در رویان با ما تماس حاصل فرمایید.

 

شهر های تحت پوشش آریو امنیت

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید
0911-994-5644

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهار =

تماس با کارشناس