توسعه دهنده دوربین مداربسته

کاربرد فیش BNC و فیش نری

فیش BNC پرسی
فیش BNC

دوربین های مداربسته برای اتصال به دستگاه DVR نیاز به فیش های مخصوص به خود دارند که در دوربین های AHD  از فیشی به نام BNC که قابلیت اتصال به کابل RG59  را دارند برای تصویر و برای تغذیه دوربین ها از فیش نری که برق مورد نیاز دوربین مداربسته را تامین می کند استفاده می کنند. برای دریافت و ذخیره تصاویر این فیش ها در دو طرف کابل RG 59  وصل می شوند تا تصویر دوربین های مداربسته به روی مانیتور دیده و ذخیره شود.

فیش اتصال کابل RG 59

جابه جایی دوربین های مداربسته و به تناسب تغییر متراژ کابل دوربین مداربسته امری بدیهی است.در زمان هایی که کابل دوربین های مداربسته نیاز به افزایش متراژ داشته باشد از فیش های BNC دوطرفه استفاده می کنیم.این گونه فیش ها از نویزهای بعد از اضافه کردن کابل در تصویر جلوگیری به عمل می آورند و مانع افت کیفیت دوربین های مداربسته بر روی تصاویر دریافتی می شوند.

فیش BNC دو طرفه
فیش BNC دوطرفه

تفاوت BNC پرسی و BNC پیچی

برای اتصال کابل RG59 به دوربین مداربسته از فیش های BNC استفاده میشود که این پیچ ها شامل دو مدل پرسی و پیچی می باشند.در فیش های پیچی کابل RG59 را درون فیش قرار داده و با استفاده از پیچ گوشتی های کوچک آن را به کابل اتصال می دهند.اما در پیچ های پرسی اتصلب کابل به فیش از طریق آچار های مخصوص برای زدن اتصال استفاده می شود تکنسین های آریو امنیت برای نصب دوربین های مداربسته از پیچ های پرسی که کیفیت مطلوب تری را دار هستند استفاده می کنند.

عیب یابی فیش های BNC و افت کیفیت

یکی از علت های شایع در قطعی تصاویر دریافتی دوربین های مداربسته فیش های BNC هستند.کیفیت نامناسب و نصب غیر اصولی فیش ها از عوامل اصلی در قطع شدن تصاویر دوربین مداربسته می باشد.استفاده از تکنسین های معتبر که ابزار لازم جهت نصب صحیح فیش ها را داشته باشند امری بسیار مهم در کیفیت نهایی تصاویر دریافتی می باشد.

دیگر خدمات آریو امنیت

مجموعه آریو امنیت با بکارگیری بهترین تجهیزات و با کیفیت ترین متریال و دارا بودن تکنسین دوره دیده این امکان را برای شما کاربران دوربین های مداربسته فراهم می کند تا با انتخابی درست و کم هزینه بتوانید از مزایای دوربین های مداربسته برای منازل، ویلاها و مغازه ها به خوبی بهره مند شوید.از دیگر خدمات گروه آریو امنیت فروش و نصب دوربین های مداربسته و فروش و نصب دزدگیر اماکن و همچنین نصب و راه اندازی جک پارکینگی اشاره کرد.

کافیست جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نویسنده

سلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =

تماس با کارشناس