توسعه دهنده دوربین مداربسته

نگهداری از سیستم های نظارتی

نگهداری از سیستم نظارتی
نگهداری از سیستم نظارتی

ضرورت نگهداری از سیستم های نظارتی

برای استفاده هر چه بهتر از سیستم های نظارتی بهتر است که هر 6 ماه سیستم را مورد ارزیابی قرار دهید و از عملکرد صحیح سیستم اطمینان حاصل بکنید.بررسی سلامت تجهیزات دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن باعث خواهد شد که سیستم به درستی عمل بکند.

بررسی سیم کشی دوربین مداربسته در سیستم های نظارتی

در صورت وجود نویز در تصاویر و یا قطعی تصاویر بعد از مدت زمان طولانی حتما به آسیب دیدگی کابل های دوربین مداربسته توجه بکنید.بررسی درست کابل های دوربین مداربسته شما را در دریافت کیفیت تصویر مناسب کمک شایانی خواهد کرد. 

نکات مربوط به بررسی دوربین مداربسته در سیستم های نظارتی

بررسی های ظاهری مانند آسیب فیزیکی به دوربین مداربسته و شکستگی ها میتواند عملکرد دوربین مداربسته در سیستم های نظارتی را با مشکل مواجه کند. همیشه از سلامت فیزیکی لوازم الکترونیکی از قبیل دوربین مداربسته اطمینان حاصل کنید.تا تصاویر به صورت مرتب وظیفه ی ضبط وقایع در محیط پیرامون شما را به خوبی انجام دهند.

آداپتور دستگاه دوربین مداربسته در سیستم های نظارتی
آداپتور سیستم نظارتی
بررسی شرایط محیطی در تصاویر سیستم های نظارتی

وجود شاخه ی درخت ها،اضافه کردن نور و روشنایی به محیط در مکان هایی که دوربین مداربسته وجود دارد،باعث بروز اختلال در تصاویر دریافتی و ضبط شده سیستم های نظارتی می باشد.زیرا لازم است موانع طبیعی و غیرطبیعی را از مسیر تصویر برداری دوربین های مداربسته برداریم تا محیط کاملا تحت پوشش قرار گیرد.

آپدیت دستگاه و نرم افزار موبایل سیستم های نظارتی

بررسی شرایط نرم افزاری دستگاه DVR و نرم افزار های نصب شده در گوشی تلفن همراه شما و به روز بودن آنها از اهمیت فراوانی برخوردار است.آپدیت دستگاه کمک می کند تا دستگاه عملکرد بهتری نسبت به گذشته از خود به نمایش بگذارد و از قطعی های احتمالی جلوگیری به عمل آورد.

تغییر رمز عبور دستگاه سیتم های نظارتی

امنیت داده ها در استفاده از سیستم های نظارت تصویری از اهمیت فراوانی برخوردار است.با استفاده از تغییر رمز های متفاوت در طول زمان از هک شدن دستگاه و سیستم های نظارت تصویری خود جلوگیری به عمل بیاورید.

گروه آریو امنیت متخصص در سیستم های نظارتی

آریوامنیت مجموعه ای پیشرو در خدمات پس از فروش سیستم های نظارتی در شهر های شمالی استان مازندران می باشد.تعهد ما به شما استفاده از نیروی متخصص و ماهر و پیشرو در آموزش مداوم برای هماهنگی با سرعت تکنولوژی برای استفاده هر چه بهتر شما عزیزان از سیستم های نظارتی می باشد. برای محافظت از خانه محیط کار و املاک تحت نظر خود امنیت را از ما بخواهید.با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

نویسنده

سلامی

دیدگاه (2)

  1. Reza
    16 خرداد 1401

    سلام ،ممنون میشم در خصوص نحوه تغییر رمز عبور دستگاه کمی راهنمایی کنین

    • سلامی
      17 خرداد 1401

      سلام خدمت شما .بسته به مدل دستگاه شما نحوه ی ریست هم متفاوت هست .باید از صفحه ی لاگین خودتون برای ما عکس بفرستین تا همکاران ما مشکل شما رو به صورت دقیق و صد در صدی رفع کنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

تماس با کارشناس