دوربین مداربسته

انواع آداپتور دوربین مداربسته | آریو امنیت

آداپتور تکی 2 آمپر

انواع آداپتور دوربین مداربسته در بازار کدامند؟ نحوه نگهداری سیستم های نظارت تصویری چگونه است؟ آداپتورها امروزه نقش بزرگی را در بازار دستگاه های الکترونیکی ایفا می کنند،تقریبا می توان گفت کمتر کسی است که نام این وسیله ی کارآمد الکترونیکی را به گوش خود نشنیده باشد. در صنعت دوربین مداربسته هم مانند دیگر صنعت ها از این قطعه در شکل ها و انواع مختلف استفاده می شود.

انواع آداپتور دوربین مداربسته

در نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته از 2 نوع آداپتور جهت راه اندازی این سیستم نظارتی و امنیتی استفاده می شود.

  1. اولین نوع آداپتور دوربین مداربسته، آداپتور تکی است.این آداپتور در کنار دوربین مداربسته قرار می گیرد و برق 220 ولت شهری را به 12 ولت تبدیل می کند.ولتاژ 12 ولت ولتاژ مناسب و مورد نیاز جهت تامین برق دوربین های مداربسته در بازار می باشد.
  2. دومین نوع آداپتور، آداپتور مرکزی یا پاورسوییچ های موجود در بازار می باشند.تمامی دوربین های مداربسته از طریق کابل برق به این آداپتور وصل می شوند و برق مورد نیاز دوربین مداربسته در درولتاژ 12 ولت را تامین می کنند.
آداپتور مرکزی 20 آمپر دوربین مداربسته
آداپتور مرکزی 20 آمپر دوربین مداربسته

از چه آداپتوری برای نصب دوربین های مداربسته استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم دو نوع آداپتور جهت تامین برق دوربین های مداربسته در بازار مورد استفاده قرار می گیرد.این آداپتور ها در آمپر های متفاوتی در صنعت وجود دارند.به طور معمول برای دوربین های مداربسته از آداپتور های 12 ولت که دارای خروجی 2 آمپر می باشد استفاده می شود.میزان استفاده برق مصرفی دوربین های مداربسته در شب و در هنگام روز متفاوت است .زیرا به دلیل روشن شدن سنسور های دید در شب دوربین ها انرژی بیشتری را صرف میکنند و بنابراین برق بیشتری مصرف می شود.

تفاوت آداپتور تکی و آداپتور مرکزی

آداپتور های تکی در کنار دوربین های مداربسته قرار می گیرند به همین خاطر در متراژهای بسیار بالا می بایست از آداپتور های تکی استفاده کرد تا بتوان جریان مورد نیاز دوربین مداربسته را به خوبی تامین کرد.

اما آداپتورهای مرکزی برای مکان هایی استفاده می شود که فاصله ی دوربین های مداربسته تا آداپتور کمتر از 50 متر باشد.آداپتور های مرکزی از لحاظ مالی اقتصادی تر از آداپتور های تکی می باشند و از این رو بیشتر کاربران دوربین های مداربسته از پاورسوویچ های مرکزی در پروژه های خود استفاده می کنند.

عمر مفید آداپتور ها چقدر است؟

آداپتور دوربین مداربسته یک قطعه مصرفیست .شما عزیزان با خرید آداپتور های با کیفیت در بازار می توانید از سلامت و گارانتی محصول استفاده شده اطمینان حاصل بکنید. خرید آداپتور و راه اندازی دوربین های مداربسته می بایست توسط تکنسین های مجرب که مسلط به این حوزه می باشند صورت گیرد تا کارفرما متحمل ضررهای مالی و خسارت های احتمالی در آینده نگردد.

دیگر خدمات آریو امنیت

خرید و راه اندازی سیستم های نظارتی و متعلقات آن از قبیل آداپتور دوربین مداربسته امر مهمی است که باید توسط کارشناس این حوزه صورت بگیرد.مجموعه آریو امنیت با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و متعهد در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته و متعلاقات آن و همچنین نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن می تواند با در اختیار گذاشتن مشاوره رایگان و اطلاعات مورد نیاز به شما عزیزان جهت نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی کمک شایانی بکند.

جهت مشاوره رایگان با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نویسنده

سلامی

دیدگاه (2)

  1. رضا جعفری
    18 خرداد 1401

    بهترین سرویس دهی بهترین خدمات در منطقه
    خدا قوت

    • سلامی
      18 خرداد 1401

      سلام ممنونم آقای جعفری عزیز اعتماد شما سرمایه ماست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هفده =

تماس با کارشناس