دوربین مداربسته در نور _ فروش و نصب دوربین مداربسته در نور

فروش و نصب دوربین مداربسته در نور
فروش و نصب دوربین مداربسته در نور
  • گروه آریو امنیت مجری طرح های نظارتی و حفاظتی اعم از دوربین مداربسته با گروه اجرایی متخصص می باشد
  • انتخاب بهترین مدل های دوربین مداربسته برای نصب و راه اندازی با همکاری شرکت ها و وارد کننده های اصلی دوربین مداربسته در نور  و متعلقات آن
  • ضمانت کالاهای استفاده شده در پروژه و عقد قرارداد فی مابین مجموعه آریوامنیت و کارفرمایان محترم
  • فروش و نصب دوربین مداربسته در نور با بهترین قیمت ها به کمک حذف واسطه ها
  • استفاده از متریال مناسب در منطقه ی جغرافیایی شمال به علت رطوبت بالا و بارندگی فراوان با عمر طولانی دوربین های مداربسته در نور
  • آریو امنیت نماینده ی بهترین برندهای دوربین مداربسته در نور و استان مازندران  می باشد

ویژگی دوربین مداربسته در نور

  • دارای استاندارد های ip65 و ضدآب و ضد گرد و خاک
  • دارای سنسور مادون قرمز دید در شب به طول 30 متر در صورت دلخواه تبدیل به دید در شب رنگی
  • کیفیت جنس بدنه فلزی و مقاوم در برابر باران و ضربه های احتمالی
  • پشتیبانی دائم از محصولات دوربین مداربسته در نور پایتخت ساحلی ایران
  • عمر بسیار بالا و ارائه تصویر Full HD 
  • انتقال تصویر مناسب و با کیفیت بالا در نور
دوربین مداربسته در نور CCTV camera nur
نصب دوربین مداربسته در نور

خرید و نصب دوربین مداربسته در نور به عنوان یک شهر توریستی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است چرا که اکثر مسافرانی که اقدام به خرید ویلا یا آپارتمان در این شهر می کنند نیاز به یک سیستم نظارتی و امنیتی مانند دوربین مداربسته در نور و دزدگیر خانگی در نور دارند.اهمیت وجود این دو سیستم کنار هم باعث کنترل هرچه بهتر شما نسبت به محیط پیرامون خواهد شد.با استفاده از انتقال تصویر به روی گوشی موبایل از طریق نصب دوربین مداربسته در نور و با استفاده از دزدگیر اماکن در نور می توان هرگونه رفت و آمد در محیط تحت پوشش خود را در لحظه کنترل نمایید.گروه آریو امنیت به عنوان نماینده بهترین برند های موجود در بازار این ضمانت را با استفاده از تکنسین مجرب، قیمت مناسب و ارائه ی کارت گارانتی محصولات بدون قید و شرط، به شما عزیزان خواهد داد تا با خیالی راحت و آسوده اقدام به خرید،نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در شهر زیبای نور نمایید.جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

نکات ضروری در خرید دوربین مداربسته در نور

دوربین مداربسته در نور، امروزه یکی از کاربردی ترین ابزارها برای کنترل محیط پیرامون ما شناخته می شود.اینکه بتوان در صورت ترک محل سکونت یا محل کار، کنترل جامعی به اتفاق های محیط مورد نظر داشت خیال ما را از چندین جهت آسوده می کند. در بسیاری از موارد وجود دوربین مداربسته در اماکن و ساختمان هایی که عبور و مرور کمی را در خود می بینند یا بلعکس رفت و آمد زیادی دارند، باعث شده تا از خسارت های ناشی از سرقت سارقین در امان باشند. مجموعه ی آریو امنیت این افتخار را دارد تا با بهترین عملکرد در نصب و پایش محیط پیرامون شما به شما همراهان در این امر خطیر یاری رساند.با ما در تماس باشید.

چرا باید از دوربین مداربسته استفاده کنیم؟

استفاده از دوربین مداربسته در نور فقط مختص به بانکها و مراکز حساس تجاری نیست، با توجه به پیشرفت تکنولوژی این امکان برای شما فراهم است تا با داشتن تصاویر دوربین مداربسته به صورت زنده بر روی گوشی تلفن همراه یا تبلت، محیط مورد نظر خود را تحت مراقبت خود نگه دارید. مواردی از قبیل چک کردن وضعیت آب و هوایی ،میزان بارش و همچنین عبور مرور ها از دیگر قابلیت های دوربین مداربسته در نور و دیگر  مناطق می باشد.

مشاوره جهت خرید دوربین مداربسته در نور
مشاوره جهت خرید دوربین مداربسته در نور
دوربین مداربسته بولت

دوربین مداربسته بولت از پرکاربدترین انواع دوربین مداربسته نسبت به دوربین مداربسته دام در دنیا به حساب می آید،شکل ظاهری این دوربین ها به سازنده اجازه می دهد تا هر نوع لنز و متریالی که برای دوربین مداربسته خود در نظر گرفته اند را درون این دوربین ها قرار دهند چرا که فضای کافی برای این امر وجود دارد و کاربران می توانند با توجه به موقعیت مکانی لنز و سنسور موردنیاز خود را از فروشنده درخواست کنند و فروشنده هم با انتخاب این مدل از دوربین های مداربسته بولت به راحتی به این مهم پاسخ خواهد داد.

دوربین مداربسته دام در نور چیست؟

خرید و نصب دوربین مداربسته دام در نور (DOM) یا دوربین مداربسته بولت کدام یک رو انتخاب کنیم؟ نصب کدام آسان تر است؟ آیا دوربین های مداربسته دام در نور بهتر از دوربین های مداربسته بولت هستند؟ از کجا بفهمیم نوع دوربین دام است یا بولت؟ دونستن این نکته بسیار ساده شما رو در تشخیص نوع دوربین مداربسته کمک شایانی میکنه، دوربین هایی که به شکل مخروطی یا گنبدی شکل در ساختمان ها بکار میروند دوربین های دام هستند. باید بدونید تنها شکل ظاهری دوربین مداربسته دام هستش که باعث نام گزاری این نوع از دوربین ها در بازار دوربین مداربسته در دنیا شده اما فواید این دوربین ها در چیست! اندازه کوچکتر در مقایسه با دوربین مداربسته بولت در نور، دید وسیع تر به محیط و ایمنی بیشتر به خاطر شکل ظاهری و استتار دوربین کنج های ساختمان ها دید بسیار کامل و مفیدی از محیط پیرامون ساختمان ها در مقیاسی بزرگتر به ما خواهد داد.

قیمت دوربین مداربسته در آریو امنیت؟

از مهمترین دستاوردهای مجموعه آریو امنیت ارتباط با تولیدکننده و حذف واسطه ها در بازار می باشد چرا که با از میان برداشتن افراد سودجو قیمت تمام شده درنمایندگی دوربین مداربسته در نور برای مصرف کننده به مراتب کاهش می یابد.از این رو آریو امنیت در شهر نور با ارائه ی پیش فاکتور به مشتریان خود قبل از هر گونه اقدام، به مشتری قدرت انتخاب با توجه به نوع سیستم درخواستی را خواهد داد. لذا با تماس با کارشناسان ما می توانید با داشتن یک پیش فاکتور معتبر با خیال راحت اقدام به خرید دوربین مداربسته نمایید.

چرا مجموعه ی آریو امنیت را انتخاب کنیم؟

سرمایه ی هر شرکتی مشتریان آن هستند چرا که رضایت خاطر و امنیت شما دلیل ما بر رسالت ماست.تنها فروش نیست که دغدغه ی ماست بلکه نصب درست و اصولی و استفاده از متریال مناسب از مهمترین دستاورد های ما برای ایجاد آسایش شما همراهان می باشد.

  •  استفاده از نیروی متخصص و باتجربه در نصب و راه اندازی سیستم دوربین مداربسته در نور
  • ارائه ی سیستم های به روز و با کیفیت موجود در بازار در نصب دوربین مداربسته
  • تعهد در انجام و مسئولیت پذیری بالای پرسنل
  • مشاوره جهت به حداقل رساندن هزینه ها در قیمت تمام شده 
از دیگر مواردی است که می توان به مجموعه ی آریو امنیت اعتماد کرد.
انتقال تصویر دوربین مداربسته به روی گوشی تلفن همراه و تبلت در نور
انتقال تصویر به روی تلفن همراه
انتقال تصویر دوربین مداربسته به روی گوشی تلفن همراه در شهر نور

یکی از پرکاربردترین موارد و از اصلی ترین دلایل استفاده از  نصب دوربین مداربسته اهمیت آن در بحث انتقال تصویر می باشد.انتقال تصویر عموما به دو صورت قابل اجرا است.

  1. روش اول انتقال تصویر دوربین مداربسته در نور به صورت p2p می باشد.در این روش که عمومی ترین روش در بحث انتقال تصویر می باشد به کمک تنظیمات موجود در دستگاه و دارا بودن مودم اینترنت می توان به این مهم دست یافت.
  2. روش دوم در انتقال تصویر دوربین مداربسته، از طریق آی پی استاتیک می باشد که با دادن هزینه ی سالیانه برای مشترکینی که خط تلفن ثابت دارند و با کمک اپراتورهای اینترنتی کشور این امکان قابل اجرا و نصب می باشد.
گارانتی و خدمات پس از فروش آریو امنیت در نور

یکی از فاکتور های مهم در خرید دوربین مداربسته در نور داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.این مهم دغدغه ی اصلی خریداران تجهیزات امنیتی و حفاظتی است، چرا که داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی خیال شما را از هر جهت راحت خواهد کرد.آریو امنیت در این زمینه پیشرو بوده و بهترین عملکرد را در مقایسه با سایر رقبا از خود به نمایش گذاشته است .امید است تا با همراهی شما خوبان بهترین ها را برای شما عزیزان به ارمغان بیاوریم.

نصب دوربین مداربسته در منزل
نصب دوربین مداربسته در منزل

اگر از نمایندگی های مجاز دوربین مداربسته خرید نکنیم با چه مشکلاتی روبه رو می شویم؟

نصب سیستم های امنیتی مانند دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن از حساسیت بالایی برخوردار است ،رجوع به نصاب های دوربین مداربسته در سطح بازار که دارای جواز پروانه کسب نیستند می تواند باعث بروز مشکلات فراوانی بشود،که ما میخواهیم به تعدادی از آن ها اشاره کنیم:

  • نصب غیر اصولی دستگاه دوربین مداربسته و همچنین دزدگیر اماکن می تواند باعث خسارت های احتمالی به سیستم نظارتی شما باشد.افت کیفیت تصویر ،استفاده از ابزار نامناسب جهت اتصال فیش های bnc می تواند خروجی تصاویر شما را به مرور کاهش داده و سیستم شما را کم اثر نشان دهد.
  • سواستفاده برخی افراد که با داشتن دانش این رشته می توانند اقدام به انتقال تصاویر به گوشی همراه خود و سایرین کنند و امنیت منازل شما را با خطر سرقت مواجه کنند.لازم به ذکر است که تمامی تکنسین های موجود در بازار همکارهای شریف و قابل احترامی هستند اما رعایت نکات بالا تا حد زیادی میتواند به کاربران سیستم های حفاظتی برای دوری از خطر سرقت کمک بکند.
  • یکی دیگر از مشکلاتی که خریدارن و مشتریان دوربین مداربسته در هنگام نصب و راه اندازی سیستم امنیتی باید به آن توجه کنند، خدمات پس از فروش برای محصولات و اشکالات فنی در مواجهه با خطاهای دستگاه می باشد که این مهم اگر با نمایندگی مجاز دوربین مداربسته صورت نگرفته باشد داشتن یک خدمات دراز مدت برای خریداران ممکن نیست.
نمایندگی دوربین مداربسته در نور
نمایندگی دوربین مداربسته در نور

مراحل ثبت قرارداد و چگونگی انجام پروژه در آریو امنیت

  • مشاوره جهت انتخاب سیستم مورد نیاز با توجه به محیط پیرامون
  •  ارسال پیش فاکتور برای مشتریان گرامی
  • تعیین زمان انجام پروژه 
  • ثبت قرارداد در حضور کارفرما و توضیحات کامل متن قرارداد
  • انجام پروژه و تحویل آن به کارفرما
  • تحویل کارت گارانتی به کارفرما 
خدمات دیگر آریو امنیت در نور:

خرید دوربین مداربسته در نور ،انتقال تصویر دوربین مداربسته به روی گوشی همراه، قیمت مناسب و همچنین استفاده از نیروی متخصص جهت نصب دوربین مداربسته از ویژگی های نمایندگی دوربین مداربسته در نور می باشد که با ارائه ی خدمات پس از فروش این مهم تجربه ای بی نظیر را برای شما کاربران سیستم های حفاظتی و نظارتی به همراه خواهد آورد از دیگر خدمات آریو امنیت در حوزه ی سیستم های حفاظتی و امنیتی می توان به دیگر موارد از جمله ،دوربین مداربسته، فروش و نصب دزدگیر اماکن در نور ، فروش و نصب جک پارکینگ یا جک برقی در نور اشاره کرد.جهت مشاوره با کارشناسان آریو امنیت برای خرید و نصب دوربین مداربسته و متعلقات در نور با ما تماس حاصل فرمایید.

شهر های تحت پوشش آریو امنیت
جهت مشاوره با ما در ارتباط باشید
0911-994-5644

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

تماس با کارشناس