دزدگیر اماکن دوربین مداربسته

انواع کابل و نحوه محافظت از کابل در برابر آفتاب | آریو امنیت

مدل های مختلف کابل
انواع کابل

انواع کابل و روش های محافظت از آن

کابل ها در بازار دارای تنوع فراوانی هستند که هر کدام از آنان با توجه به نیاز، در بخش های گوناگونی استفاده می شوند.در صنعت دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن هم کابل های مخصوص وجود دارند که با توجه به نیاز پروژه مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرند. محافظت از کابل امری بسیار مهم برای استفاده و بهره وری طولانی مدت از این کالاست.اگر اقدامات درستی جهت محافظت از کابل صورت نگیرد به ناچار باید سرویس های دوره ای بیشتری جهت تعویض و یا رفع ایراد آن صورت پذیرد.

نحوه محافظت از کابل در برابر نور آفتاب

به منظور بهره وری و استفاده طولانی مدت از کابل ها می بایست آن ها در شرایط مناسبی نگهداری کرد. کابل ها در بازار از لحاظ درجه بندی و کیفیت محصول می توانند بسیار متفاوت باشند از این رو برای خرید کابل مورد نیاز خود حتما از نمایندگی های مجاز، کابل های مورد نیاز خود را تهیه و استفاده کنید. از دیگر موارد مهم برای محافظت از کابل دور نگه داشتن آن از عوامل خارجی مانند نور آفتاب و باران و برف می باشد. در طول زمان این موارد به شدت از طول عمر کابل ها می کاهد و باعث خوردگی و افت کیفیت کابل خواهد شد.

کابل RG59 و نحوه محافظت از آن

کابل RG59 کابلی است که برای انتقال تصویر در دوربین های مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد و محافظت از این کابل امری بسیار مهم برای دریافت هر چه بهتر تصاویر بر روی مانیتور ها می باشد.کابل RG59 را می توان برای جلوگیری از آسیب رسیدن به آن درون لوله های برق و یا از داکت های پلاستیکی عبور داد تا به دور از جریانات طبیعی مثل باران و آفتاب قرار بگیرند. هر چه کیفیت این لوله ها بالاتر برود محافظت بهتری در برابر اتفاقات طبیعی صورت خواهد گرفت.

لوله محافظت از کابل
لوله برق مناسب جهت محافظت از کابل
رعایت نکاتی جهت محافظت از کابل و بهینه سازی تصاویر دوربین مداربسته
  • استفاده از کابل مرغوب و با کیفیت که مغزی آن تماما مس باشد و نه آلیاژ.
  • استفاده از مسیر مناسب برای عبور کابل ها، وجود آهن و کابل های فشار قوی در مسیر عبور کابل تصاویر  (RG 59) می تواند کیفیت نهایی تصاویر را دچار افت کند.
  • استفاده از کابل در متراژهای بالا هم می تواند باعث افت تصاویر دوربین های مداربسته شود.
  • بریدگی و آسیب های فیزیکی بر روی کابل از دیگر علل مهم در کیفیت تصاویر دوربین مداربسته می باشد.
  • عبور مسیر کابل از درون لوله فلکسی،لوله برق و یا داکت کشی مناسب که باعث حفاظت از کابل و جلوگیری از خوردگی های احتمالی خواهد شد.
فاکتور های دیگری هم برای دیدن مناسب تصاویر وجود دارد که شما عزیزان با انتخاب و استفاده از تکنسین های دوره دیده مجموعه آریو امنیت می توانید با نصب درست و اصولی دوربین های مداربسته تصاویر مناسب و بدون نویزی را بر روی گیرنده های خود دریافت بکنید.
 

لوله فلکسی چیست و چرا باید از لوله فلکسی برای عبور کابل ها استفاده کنیم؟

لوله فلکسی وسیله ای برای محافظت از کابل است .لوله فلکسی با داشتن بدنه ی فلزی و بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی مختلف مانند نور آفتاب و باد و بوران های فصلی، از کوچکترین آسیب ها به کابل جلوگیری به عمل می آورد و ظاهری شیک و زیبا در نهایت به کار خواهد داد.از این رو استفاده از لوله های فلکسی برای محافظت از کابل بسیار حائز اهمیت و کاربردی می باشد.

لوله فلکسی و گلند
لوله فلکسی جهت محافظت از کابل ها
دیگر خدمات آریو امنیت

گروه آریو امنیت با در اختیار داشتن کادری مجرب و توانمند اقدام به فروش و نصب تجهیزات حفاظتی و نظارتی در شهر های غرب استان مازندران می کند.این مجموعه با سابقه ی طولانی در امر سیستم های حفاظتی و نظارتی بهترین پیشنهادات را برای شما دوست داران امنیت به ارمغان می آورد.پروژه هایی از جمله دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن و همچنین نصب و راه اندازی جک پارکینگ تنها بخشی از توامندی های این گروه می باشد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نویسنده

سلامی

دیدگاه (6)

  1. احمد
    19 خرداد 1401

    سلام ،امکان نصب دوربین بدون نیاز به کابل کشی هم وجود داره؟

    • سلامی
      19 خرداد 1401

      سلام احمد عزیز .پیشنهاد و اولویت ما دوربین هایی هستند که با کمک کابل تصاویر رو انتقال میدن.اما در مواقع لزوم میتونید از دوربین های بی سیم هم استفاده کنید.

  2. شهرام
    19 خرداد 1401

    ممنون از خدمات خوبتون

    • سلامی
      19 خرداد 1401

      ما هم از شما ممنونیم که مجموعه ما رو انتخاب کردید

  3. مجید
    19 خرداد 1401

    تیم عالی و ماهر،خسته نباشین

    • سلامی
      19 خرداد 1401

      ممنونم مجید عزیز ما هم افتخار میکنیم در خدمت مشتریان خوبی مثل شما بودیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

تماس با کارشناس