دزدگیر اماکن در نوشهر _ خرید و نصب دزدگیر اماکن سیمکارتی در نوشهر

استفاده از سیستم‌های امنیتی نظیر دزدگیر اماکن در نوشهر، یکی از راه‌های محافظت از دارایی‌های شما در جهت جلوگیری از سرقت و خسارت به شمار می‌رود. شرکت آریوامنیت به عنوان مجری سیستم‌های حفاظتی و امنیتی در نوشهر، با دارا بودن پروانه کسب مجاز از مراجع ذیصلاح و همچنین ضمانت اصالت کالا و ارائه گارانتی محصولات به همراه خدمات پس از فروش دزدگیر ویلا در نوشهر، از مجموعه‌های شناخته شده جهت نصب دزدگیر در نوشهر می‌باشد.مجموعه آریو امنیت سابقه‌ی فراوانی در فروش و نصب محصولات امنیتی نظیر دزدگیر اماکن در آپارتمان‌ها، ویلاها، شهرک‌ها و سایر مکان‌های عمومی و خصوصی در کارنامه خود به همراه دارد.

 
فروش تجهیزات دزدگیر سیمکارتی وایرلس در نوشهر
خرید تجهیزات دزدگیر سیمکارتی در نوشهر

تجهیزات نصب دزدگیر اماکن در نوشهر

نصب دزدگیر اماکن در نوشهر شامل تجهیزات متفاوتی است که هر کدام نقشی اساسی در تکمیل کارکرد درست سیستم ایفا می‌کنند. کیفیت مناسب سیستم دزدگیر در نوشهر و تمام شهرهای ایران نیازمند انتخابی درست در خرید تجهیزات دزدگیر می‌باشد. در ادامه از تمام این تجهیزات و وظایف آن‌ها جهت نصب دزدگیر اماکن در نوشهر نام می‌بریم:

  • دستگاه مرکزی : دستگاه دزدگیر یا پنل مرکزی وظیفه ی کنترل تمام تجهیزاتی که به آن متصل هستند را داراست. مهمترین قسمت سیستم دزدگیر اتاق فرمان یا همان پنل مرکزی می‌باشد.
  • چشمی دزدگیر: چشمی دزدگیر تجهیزی است که به واسطه آن، تمام حرکات و رفت آمد‌ها با دادن هشدار سبب جلوگیری از سرقت و خسارت‌های جانبی خواهد شد. چشمی‌های وزنی بهترین انتخاب در نصب چشمی دزدگیر در نوشهر می‌باشند.
  • باتری: تصور کنید سارقین برق منزل شما را قطع می‌کنند، نقش باتری در اینجا بسیار حیاتی است. استفاده از باتری می‌تواند تا 48 ساعت بدون برق مستقیم، سیستم دزدگیر را به طور فعال حفظ کند و دستگاه در نبود برق به صورت فعال کارکرد خود را ادامه دهد.
  • کابل دو زوج: استفاده از کابل با کیفیت، خطای چشمی و سیستم‌ها را در پی نخواهد داشت. امری که بسیاری از نصابان با استفاده از کابل‌های ارزان آن را نادیده می‌گیرند.
  • بلندگو: بلندگو وظیفه تولید صدای مهیب در محیط را جهت اعلام خطر بر عهده دارد.
  • مگنت: مگنت تجهیزی است که در درب ها و پنجره ها استفاده شده و به محض باز شدن درب یا پنجره دستگاه مرکزی را فعال و دزدگیر به صدا در می‌آید.
  • بیم خطی: برای مکان‌های بزرگتر مانند باغ‌ها و ویلاهایی که فضای بیرون از منزل را می‌خواهند تحت پوشش قرار دهند، از چشمی‌های بیم خطی استفاده می‌کنند که اگر کسی از بین این دو چشمی عبور کند سیستم دزدگیر به صدا در می‌آید.
در اینجا ما تجهیزات اصلی برای خرید و نصب دزدگیر در نوشهر را به شما عزیزان معرفی کردیم.در ادامه به نحوه عملکرد و امکان خطای دزدگیر‌ها در شرایط مختلف می‌پردازیم.
 

نحوه ی عملکرد سیستم دزدگیر اماکن در نوشهر

هر کدام از تجهیزات دزدگیر که در قسمت بالا از آن ها نام برده شد، وظیفه ی مهمی را دارند که به طور اختصاصی به آن ها پرداختیم. اما نحوه عملکرد کل سیستم دزدگیر اماکن در نوشهر به چه شکل است؟

پنل مرکزی دزدگیر در قسمت هایی از خانه که به طور عادی در دسترس عموم افراد نباشد نصب می شود.  تجهیزات دیگر به واسطه کابل دو زوج به سمت سیستم یا پنل مرکزی هدایت می‌شوند.(لازم به ذکر است که تجهیزات دزدگیر به صورت بی‌سیم هم وجود دارند) تمامی نقاطی که امکان ورود سارقین وجود دارد، می‌بایست توسط چشمی‌ها، مگنت و بیم خطی آماده شوند. 

چشمی‌های دزدگیر به حرکت در مقابل خود حساس و در صورت وجود حرکت فعال می‌شوند.

مگنت‌ها، با باز و بسته شدن پنجره‌ها یا درب‌های ورودی ساختمان فعال می‌شوند.

بیم خطی نیز که مراکز حساس دولتی در سایر کشورها نیز به وفور استفاده می‌کنند، عملکرد خاصی دارد. بین دو چشمی بیم خطی، نور مادن قرمزی است که در صورت قطع این نور دزدگیر فعال شده و سیستم به صدا در می‌آید.

با به صدا در آمدن بلندگو، توسط تحریک تجهیزاتی که به پنل مرکزی متصل هستند، صدای مهیبی در محیط پخش می‌شود که از ورود سارقین و حضور غیرقانونی آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد. در اینجا پنل مرکزی به صورت تماس و پیامک با شما در ارتباط می‌باشد و به شما اعلام می‌کند که کدام یک از تجهیزات تحریک شده و باعث اعلان هشدار در محیط محل نصب دزدگیر اماکن در نوشهر گردیده است.

شما در این مرحله می‌توانید با استفاده از نرم‌افزاری که به روی گوشی تلفن همراه شما نصب گردیده، صدای محیط را شنود و کنترل سیستم دزدگیر را در اختیار داشته باشید. ونگهبانان شهرک را از وجود چنین رخدادی مطلع سازید.

 
دزدگیر اماکن در نوشهر

خرید و نصب دزدگیر اماکن در نوشهر یا همان دزدگیر سیمکارتی به قیمت مناسب و عملکرد ایده آل آن، تخصص مجموعه آریوامنیت می باشد. چرا که امنیت منازل و املاک تحت حفظ شما برای ما به عنوان یک گروه اجرایی از اهمیت فراوانی برخوردار است. مشاوره رایگان در خرید دزدگیر سیمکارتی منازل یا همان دزدگیر اماکن در نوشهر از اولین خدمات ما به شما عزیزان جهت انتخاب نوع سیستم امنیتی به قیمت مناسب و شرکت محور می‌باشد. چرا که تمامی اقلام خریداری شده از جانب مشتری به قیمت نمایندگی های مرکزی در تهران و سراسر کشور می‌باشد، تا کاربران ما بتوانند با خیال راحت اقدام به خرید و نصب دزدگیر اماکن سیمکارتی برای املاک تحت پوشش خود نمایند.

 

روش های جلوگیری از سرقت منازل با استفاده از نصب دزدگیر در نوشهر

راه کارهایی برای پیشگیری و جلوگیری از سرقت منازل وجود دارد که می‌توان از مهمترین و اصلی‌ترین این موارد به نصب و خرید دزدگیر اماکن در نوشهر اشاره کرد.دزدگیر اماکن یا دزدگیر سیمکارتی، یکی از پرکاربردترین تجهیزات حفاظتی و امنیتی در منازل و کارگاه ها می باشد که در اکثر موارد به کار گرفته می شود.از این رو مراجعین زیادی قصد راه اندازی این سیستم را برای منازل یا کارگاه‌های خود دارند. پیشنهاد ما هم به شما برای جلوگیری از وقوع حادثه‌های قریب الوقوع، خرید، راه اندازی و نصب دزدگیر سیمکارتی در منازل خود می‌باشد، تا بتوانید امنیت و آسایش را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

ویژگی دزدگیر مناسب جهت خرید و راه اندازی

  1. گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین ضمانت کالا دزدگیر اماکن در نوشهر
  2. مناسب برای گوشی‌های android iphon
  3. داشتن بروشور راهنما جهت تنظیمات مجدد توسط کاربر
  4. امکان کنترل دستگاه از راه دور و خاموش و روشن کردن دزدگیر در شهر نوشهر
  5. قابلیت شنود محیط در هنگام تحریک زون‌های دزدگیر منازل
  6. دارا بودن زون بی‌سیم جهت اتصال سنسور‌های مختلف
  7. امکان اتصال وسایل برقی به دزدگیر و کنترل آن از راه دور، در نوشهر
  8. قابلیت ثبت شماره‌های مختلف در دستگاه دزدگیر اماکن نوشهر
  9. ارسال پیامک و گرفتن تماس از طریق سیمکارت درون دستگاه
  10.  قابلیت نصب سنسور‌های وایرلس به دستگاه
 
نصب دزدگیر اماکن در ویلا نوشهر
نصب دزدگیر اماکن در ویلای نوشهر

چرا باید از دزدگیر سیمکارتی در شهر نوشهر استفاده کنیم؟

خرید دزدگیر سیمکارتی در نوشهر و استفاده از آن مزایای زیادی را به همراه دارد که ما در اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. استراق سمع منزل به صورت محرمانه به وسیله نصب دزدگیر در نوشهر.
  2. روشن و خاموش کردن دستگاه از راه دور با کمک نرم افزار تلفن همراه در دزدگیر خانگی.
  3. تنظیم ارسال گزارش در زمان قطع برق منزل و ارسال پیامک به مدیر به کمک پنل دزدگیر منازل در نوشهر.
  4. روشن بودن دستگاه حتی در زمان قطعی برق در شهر نوشهر با استفاده از باتری مرکزی.
  5. ارسال گزارش از دستگاه به تلفن همراه شما جهت اطلاع شما از وضعیت دستگاه.
تنها بخشی از مواردی است که می‌توان با راه اندازی دزدگیر سیمکارتی در نوشهر به آن دست یافت.
مشاوره در خرید دزدگیر اماکن در نوشهر
مشاوره در خرید دزدگیر اماکن در نوشهر

چرا مجموعه آریو امنیت در نوشهر را انتخاب کنیم؟

مجموعه آریو امنیت با در اختیار داشتن تجربه فراوان در زمینه فروش و راه اندازی دزدگیر اماکن در نوشهر و شهر های غرب استان مازندران، اقدام به فروش و راه اندازی تجهیزات حفاظتی در این شهر می‌نماید، تا آسایش و امنیت را به شما  همراهان هدیه کند. در این راستا استفاده از پرسنل مجرب و متعهد تنها یکی از دلایلی است که می‌توانید به آریو امنیت اعتماد کامل داشته باشید از دیگر موارد که می‌توان از این مجموعه انتظار داشت :

  • داشتن پرسنل مجرب و متعهد در انجام کار به بهترین نحو
  • مشاوره جهت انتخاب نوع دستگاه و تعداد چشمی که مانع از هزینه‌های اضافی می‌گردد
  • نصب تمیز و مرتب لوازم جانبی دستگاه 
  • انتخاب و جانمایی مناسب برای قرارگیری تجهیزات دستگاه دزدگیر
  • گارانتی و خدمات پس از فروش در شهر  نوشهر که از مهمترین فاکتورها برای انتخاب یک مجموعه جهت انجام پروژه دزدگیر می‌باشد.
 

قیمت دزدگیر اماکن یا دزدگیر سیمکارتی در شهر نوشهر

از مهم‌ترین دستاوردهای مجموعه آریو امنیت ارتباط با تولیدکننده و حذف واسطه‌ها در بازار می‌باشد، چرا که با از میان برداشتن افراد سودجو قیمت تمام شده در نمایندگی دزدگیر اماکن در نوشهر، برای مصرف کننده به مراتب کاهش می یابد.از این رو آریو امنیت در شهر نوشهر با ارائه پیش فاکتور به مشتریان خود قبل از هر گونه اقدام، به مشتری قدرت انتخاب با توجه به نوع سیستم درخواستی را خواهد داد. لذا با تماس با کارشناسان ما می‌توانید با داشتن یک پیش فاکتور معتبر با خیال راحت اقدام به خرید دزدگیر در شهر نوشهر نمایید.

 
فروش چشمی دزدگیر پارادوکس در شهر نوشهر
چشمی دزدگیر dg 85 پارادوکس در نوشهر

گارانتی و خدمات پس از فروش آریو امنیت 

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید و نصب دزدگیر اماکن در نوشهر ، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش برای مشتریان در شهر نوشهر می‌باشد. چرا که در صورت نبود نمایندگی در مواقع ضروری و خطای سیستم، کاربر با مشکل مواجه می‌شود و اگر از مجموعه  مناسبی تجهیزات را دریافت و نصب نکرده باشید آن وقت کل هزینه شما ممکن است به دلیل استفاده از تجهیزات نامرغوب از بین برود. اما اگر با مراکز مجاز تماس حاصل کنید از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش نیز خیالتان از هر جهت راحت خواهد بود و آن‌گاه توانسته‌اید سرمایه‌گزاری مفیدی را برای جلوگیری از عدم خسارت‌های احتمالی به املاک خویش به انجام برسانید.

جهت مشاوره با کارشناس آریو امنیت تماس بگیرید و از خدمات و کیفیت محصولات ما جهت خرید و نصب دزدگیر  اماکن سیمکارتی در نوشهر بهره مند شوید.

 
تجهیزات دزدگیر اماکن در نوشهر
خرید دزدگیر وایرلس در نوشهر

مراحل ثبت قرارداد در آریو امنیت 

  • مشاوره جهت انتخاب نوع سیستم دزدگیر اماکن در نوشهر
  • ارسال پیش فاکتور و مشاوره جهت انتخاب دستگاه دزدگیر سیمکارتی مورد نیاز
  • ثبت قرار داد در حضور کارفرما و شرح چگونگی انجام پروژه دزدگیر در نوشهر
  • انجام پروژه و تحویل آن به کارفرما و آموزش استفاده از دستگاه دزدگیر خانگی در نوشهر
  • تحویل کارت گارانتی به کارفرما و نحوه شرایط استفاده از آن
 

خدمات دیگر آریو امنیت :

خرید محصولات الکترونیکی به خصوص دزدگیر اماکن در نوشهر در بخش سیستم‌های حفاظتی و نظارتی امری بسیار حائز اهمیت است. استفاده از پکیج ارزان و یا قیمت‌هایی که با برند های مطرح موجود در بازار تفاوت زیادی دارند، قطعا مشکلات فراوانی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. پیشنهاد ما به شما بررسی قیمت‌ها و مدل دستگاه از چندین شرکت معتبر است.

مجموعه آریو امنیت با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای شما را در تجربه داشتن یه خرید ایده‌آل و با کیفیت همراهی می‌کند. این همراهی کوتاه مدت نیست و ما در کنار شما هستیم تا با داشتن خدمات پس از فروش مناسب، تمام مشکلات شما را به خوبی رفع کنیم. اقدام به موقع در نصب و خرید دزدگیر اماکن سیمکارتی در نوشهر می‌تواند خانه و منزل شما را از خطرات احتمالی تا حد قابل قبولی مصون نگه دارد. پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. از دیگر خدمات آریو امنیت در حوزه سیستم‌های حفاظتی و امنیتی می‌توان به فروش و نصب دوربین مداربسته در نوشهر ،فروش و نصب دزدگیر اماکن در نوشهر ،فروش و نصب جک پارکینگ یا جک برقی در نوشهر اشاره کرد.

جهت مشاوره با کارشناسان آریو امنیت برای خرید و نصب دزدگیر اماکن در نوشهر با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه (1)

  1. مریم
    13 اردیبهشت 1402

    ممنون بخاطر خدمات عالیتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =

تماس با کارشناس