دوربین مداربسته

دوربین مداربسته دام در نور یا دوربین مداربسته بولت در نور

دوربین مداربسته دام چیست؟

دوربین مداربسته دام ahd در نور
دوربین مداربسته دام در نور

خرید و نصب دوربین مداربسته دام در نور (DOM) یا دوربین مداربسته بولت کدام یک رو انتخاب کنیم؟ نصب کدام آسان تر است؟ آیا دوربین های مداربسته دام در نور بهتر از دوربین های مداربسته بولت هستند؟ از کجا بفهمیم نوع دوربین دام است یا بولت؟ دونستن این نکته بسیار ساده شما رو در تشخیص نوع دوربین مداربسته کمک شایانی میکنه، دوربین هایی که به شکل مخروطی یا گنبدی شکل در ساختمان ها بکار میروند دوربین های دام هستند. باید بدونید تنها شکل ظاهری دوربین مداربسته دام هستش که باعث نام گزاری این نوع از دوربین ها در بازار دوربین مداربسته در دنیا شده اما فواید این دوربین ها در چیست! اندازه کوچکتر در مقایسه با دوربین مداربسته بولت در نور، دید وسیع تر به محیط و ایمنی بیشتر به خاطر شکل ظاهری و استتار دوربین کنج های ساختمان ها دید بسیار کامل و مفیدی از محیط پیرامون ساختمان ها در مقیاسی بزرگتر به ما خواهد داد.

دوربین مداربسته بولت

دوربین مداربسته بولت از پرکاربدترین انواع دوربین مداربسته نسبت به دوربین مداربسته دام در دنیا به حساب می آید،شکل ظاهری این دوربین ها به سازنده اجازه می دهد تا هر نوع لنز و متریالی که برای دوربین مداربسته خود در نظر گرفته اند را درون این دوربین ها قرار دهند چرا که فضای کافی برای این امر وجود دارد و کاربران می توانند با توجه به موقعیت مکانی لنز و سنسور موردنیاز خود را از فروشنده درخواست کنند و فروشنده هم با انتخاب این مدل از دوربین های مداربسته بولت به راحتی به این مهم پاسخ خواهد داد.

دوربین مداربسته بولت در نور
دوربین مداربسته بولت در نور

دوربین مداربسته دام بهتر است یا بولت

نصب هر نوع دوربین مداربسته ملزم به نوع کاربری آن در محیط مربوطه می باشد چرا که شکل و ابعاد دوربین برای برخی نقاط برای ما حائز اهمیت می باشد.بهتر است در فضاهای کوچک از دوربین های مداربسته دام استفاده شود زیرا دوربین های مداربسته بولت فضای بیشتری را اشغال می کنند و از طرفی سطح کمتری را تحت پوشش قرار می دهند. اما در محیط های بزرگ با توجه به نقاط مهم برای در دسترس بودن تصاویر، بیشتر می توانیم از دوربین های بولت استفاده کنیم.حتما جهت نصب دوربین های مداربسته از کارشناسان مربوط به این حوضه کمک بگیرید.جهت مشاوره با ما در تماس باشید

خرید دوربین مداربسته دام (DOM)

لازمه ی خرید محصولات الکترونیکی بخصوص دوربین مداربسته در نور و دزدگیر اماکن …کیفیت و داشتن متریال مناسب و خوب می باشد .تهیه این محصولات از نمایندگی های مجاز و خرید و نصب دوربین های مداربسته دام در نور می تواند خیال شما را برای داشتن یک خرید مطمعن از هر جهت راحت کند.قیمت مناسب،جنس با کیفیت و خدمات پس از فروش از مزایای یک خرید ایده ال برای کاربرانی است که به فکر یک سیستم امنیتی کم خطر و بهینه برای محیطی که در آن زندگی می کنند هستند.با ما در ارتباط باشید.

نویسنده

سلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + دو =

تماس با کارشناس