خرید دوربین مداربسته رویان _ فروش و نصب دوربین مداربسته در رویان

آریوامنیت نمایندگی مجاز خرید دوربین مداربسته رویان می‌باشد. این شرکت که نمایندگی معتبر و مجاز به فروش دوربین مداربسته در رویان است، با تولید کنندگان معتبری مانند کیوپلاس (Qplus)، داهوا (Dahua) و یا هایک ویژن (Hikvision) همکاری می‌کند که اجناس با کیفیت و به روز را در اختیار شهروندان رویان استان مازندران، قرار می‌دهند. آریو امنیت تمامی محصولات خود را از تولید کنندگان اصلی تهیه می‌نماید. فروش، نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته در رویان، حتی پس از فروش کالا نیز دارای پشتیبانی فنی و اجرایی می‌باشد. در نهایت قیمت مصرف کننده دوربین مداربسته به مراتب از سایر فروشندگان این صنف مناسب‌تر می‌باشد. انتقال تصاویر دوربین مداربسته بدون قطعی از راه دور و تشخیص چهره، از دیگر فواید خرید دوربین مداربسته در رویان است. شرکت آریوامنیت نماینده مجاز فروش محصولات حفاظتی و امنیتی با تکنسین مجرب، در سریعترین زمان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد. 

 
 
فروش دوربین مداربسته بولت در تنکابن
فروش و نصب دوربین مداربسته در رویان

نکات مهم خرید دوربین مداربسته در رویان

  1. انتخاب نمایندگی مجاز جهت خرید محصول مورد نظر
  2. تحقیق و مقایسه محصولات و مشاوره گرفتن از کارشناسان مربوطه جهت انتخاب دوربین مداربسته مناسب در رویان
  3. تضمین‌نامه و گارانتی معتبر از مهمترین المان‌ها جهت خرید دوربین مداربسته در شهر رویان می‌باشد.
  4. مشخصات فنی، مواردی مثل رزولوشن تصویر، زوایای تحت پوشش دوربین مداربسته، نوردهی در شب و همچنین قابلیت تشخیص چهره و تشخیص حرکت
  5. نصب و پشتیبانی محصول خریداری شده
  6. قیمت و کیفیت و همچنین اصالت کالای خریداری شده

گروه آریوامنیت، با دارا بودن کارشناسان مجرب و با تجربه می‌تواند با مشاوره رایگان به شما عزیزانی که قصد خرید سیستم های امنیتی و نظارتی را دارید، کمک بسزایی کند. شما عزیزان می‌توانید با تماس با شماره های موجود در سایت با کارشناس ما جهت انتخاب دوربین مداربسته در رویان و همچنین کاربری مورد نظر جهت اجرای بهینه آن تماس حاصل فرمایید. 

 
 

تجهیزات نصب دوربین مداربسته در رویان

نصب دوربین مداربسته نیازمند تجربه بسیار زیادی می‌باشد. در ادامه به اجزا و مراحل اصلی نصب دوربین مداربسته در شهر رویان خواهیم پرداخت.

  • دورربین مداربسته
  • ضبط کننده تصاویر (NVR یا DVR) منبع تغذیه برای دوربین‌ها
  • هارد دستگاه جهت ذخیره تصاویر ضبط شده
  • کابل مناسب (CAT6 یا RG59)
  • نمایشگر تصاویر (تلویزیون یا مانیتور)

مراحل نصب دوربین مداربسته:

  1. انتخاب مکان مناسب: جانمایی مناسب و صحیح جهت پوشش کامل و به حداقل رساندن تعداد دوربین‌ها، با در نظر گرفتن پوشش دهی کامل فضا
  2. نصب دوربین: دوربین‌ها می‌بایست اتصال درستی با محل نصب خود به دیوار یا به سقف داشته باشند.
  3. اتصال کابل به DVR: دوربین‌ها پس از نصب می‌بایست از طریق کابل‌های مخصوص به منبع تغذیه و دستگاه DVR یا  NVR متصل باشند.
  4. تنظیمات اولیه: اتصال و انجام تنظیمات مربوطه جهت انتقال‌تصاویر و اتصال مودم اینرنت شبکه به سیستم.
  5. تنظیمات نرم افزاری: نرم افزار مدیریت دوربین مداربسته را روی کامپیوتر و گوشی موبایل انجام تست و راه اندازی کنید.
  6. تست و راه اندازی: دوربین‌ها رو روشن کنید و از جهت و نوع پوشش دهی فضا، اطمینان حاصل کنید.
  7. پشتیبانی و نگهداری سیستم: سیستم را به طور دوره‌ای بررسی کرده و مطمئن شوید تصاویر دوربین مداربسته به درستی در حال ضبط 24 ساعته و مداوم هستند.

نصب دوربین مداربسته در رویان به مهارت‌های فراوانی نیاز دارد. در صورتی که نیاز به راهنمایی و کمک فنی دارید، می‌توانید با گروه آریوامنیت جهت مشاوره در تماس باشید. شماره تماس: 09119945644

 
  • گروه آریو امنیت مجری طرح های نظارتی و حفاظتی اعم از دوربین مداربسته با گروه اجرایی متخصص می باشد.
  • انتخاب بهترین مدل های دوربین مداربسته، برای نصب و راه اندازی و همکاری شرکت ها و وارد کننده های اصلی دوربین مداربسته در رویان  و متعلقات آن به ضمانت 36 ماهه.
  • ضمانت کالاهای استفاده شده در پروژه و عقد قرارداد فی مابین مجموعه آریوامنیت و کارفرمایان محترم.
  • فروش و نصب دوربین مداربسته در رویان و حومه با بهترین قیمت ها با از بین بردن و حذف واسطه ها.
  • استفاده از متریال مناسب در منطقه ی جغرافیایی شمال به علت رطوبت بالا و بارندگی فراوان با عمر طولانی دوربین های مداربسته در رویان.
  • آریو امنیت نماینده بهترین برندهای دوربین مداربسته در رویان و دیگر شهرهای استان مازندران می باشد.
 
 

مهمترین ویژگی‌های دوربین مداربسته در رویان

دوربین‌های مداربسته‌ای که در مناطق شرجی و شمالی کشور نصب می‌شوند، به طور معمول با چالش‌های گوناگونی در طراحی و نصب مواجه هستند، برخی از این ویژگی ها عبارتند از :

  1. مقاومت در برابر آب و رطوبت: دوربین‌های مداربسته شهر‌های ساحلی، باید مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت محیط داشته باشند. برخی از دوربین‌ها با استفاده از استانداردهای مانند IP67 (مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1 متر) یا IP68 (مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمقی بیشتر) ساخته می‌شوند.

  2. مقاومت در برابر نور خورشید: دوربین‌هایی که در محیط‌های شرجی یا خشک نصب و راه اندازی می‌شوند، باید قابلیت مقابله با نور خورشید مستقیم و نور پررنگ را داشته باشند. قابلیت تنظیم نورپردازی و دارا بودن قابلیتهای مانند WDR (رنج قابل نمایش) می‌تواند به کاربر کمک کند تا تصاویر با کیفیتی در شرایط نوری متنوع بر روی تلفن همراه یا مانیتور، دریافت کند.
  3. مقاومت در برابر زیان‌های اقلیمی: مناطق شمالی ممکن است با شرایط آب و هوایی سختی مانند بادهای قوی، برخورد شن و ماسه و تغییرات دما مواجه شوند. بنابراین، دوربین‌های مداربسته در رویان، باید مقاومت بالایی در برابر ضربه، لرزش و دماهای متفاوت داشته باشند.
  4. تکنولوژی تشخیص حرکت و تشخیص چهره: دوربین‌ مداربسته رویان معمولاً برای تشخیص حرکت و تشخیص چهره از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند. این ویژگی‌ها می‌توانند به تشخیص و ضبط فعالیت‌های مشکوک در مناطق پرتردد کمک بسزایی کنند.

  5. اتصالات محافظت شده: دوربین‌های مداربسته مناطق ساحلی و شرجی باید اتصالات محافظت شده‌ای داشته باشند تا در برابر نمک و هوای مرطوب مقاوم باشند. این اتصالات عموماً با استفاده از مواد مقاوم در برابر خوردگی و ضد زنگ زدگی ساخته می‌شوند.در نهایت، لازم به ذکر است که ویژگی‌های دقیق دوربین‌های مداربسته ساحلی مخصوصا شهر رویان در استان مازندران، ممکن است بسته به تولید کننده و مدل دوربین متفاوت باشند. پیش از خرید و نصب دوربین‌های مداربسته در رویان برای استفاده در این مناطق، بهتر است مشخصات فنی و ویژگی‌های مقاومتی آن‌ها را از کارشناسان ما بخواهید، تا توضیحات شفاهی را به شما ارئه دهند.
از دیگر ویژگی های دوربین مداربسته در رویان:
  • دارای استاندارد های ip65 و ضدآب و ضد گرد و خاک.
  • دارای سنسور مادون قرمز دید در شب به طول 30 متر در صورت دلخواه تبدیل به دید در شب رنگی.
  • کیفیت جنس بدنه فلزی و مقاوم در برابر باران و ضربه های احتمالی و عدم فرسایش محصولات در درازمدت.
  • پشتیبانی دائم از محصولات دوربین مداربسته در رویان و شهر های حومه.
  • عمر بسیار بالا و ارائه تصویر Full HD .
  • انتقال تصویر مناسب و با کیفیت بالا در رویان، چه به صورت p2p و چه به صورت static.
 
 
 
 

نصب دوربین مداربسته در رویان و خرید آن از مراکز معتبر که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند، امری ضروری در خرید دوربین مداربسته در رویان و راه‌اندازی آن برای منازل، کارگاه‌ها و ویلاهای خود است. چرا که برای داشتن یک انتقال تصویر مناسب و با کیفیت که بتوانید از راه دور همه چیز را کنترل کنید، نیازمند یک پشتیبانی همیشگی در این امر می‌باشید. انواع دوربین مداربسته در رویان این امکان را به شما همراهان آریو امنیت خواهد داد تا با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را برای خود به انجام برسانید.

 
 
دستگاه دیوی ار دوربین مداربسته در رویان
نمونه نصب دوربین مداربسته داهوا در رویان

استفاده از دوربین مداربسته در رویان فقط مختص به بانکها و مراکز حساس تجاری نیست، با توجه به پیشرفت تکنولوژی این امکان برای شما فراهم است تا با داشتن تصاویر دوربین مداربسته به صورت زنده بر روی گوشی تلفن همراه یا تبلت، محیط مورد نظر خود را تحت مراقبت خود نگه دارید. مواردی از قبیل چک کردن وضعیت آب و هوایی ،میزان بارش و همچنین عبور مرور ها از دیگر قابلیت های دوربین مداربسته در شهر رویان و دیگر شهر ها می باشد.

 
مشاوره در خرید دوربین مداربسته در رویان
مشاوره جهت خرید دوربین مداربسته در رویان

اگر از نمایندگی های مجاز دوربین مداربسته خرید نکنیم با چه مشکلاتی روبه رو می شویم؟

نصب سیستم های امنیتی مانند دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن از حساسیت بالایی برخوردار است ،رجوع به نصاب های دوربین مداربسته در سطح بازار که دارای جواز پروانه کسب نیستند می تواند باعث بروز مشکلات فراوانی بشود،که ما میخواهیم به تعدادی از آن ها اشاره کنیم:

  • نصب غیر اصولی دستگاه دوربین مداربسته و همچنین دزدگیر اماکن می تواند باعث خسارت های احتمالی به سیستم نظارتی شما باشد.افت کیفیت تصویر ،استفاده از ابزار نامناسب جهت اتصال فیش های bnc می تواند خروجی تصاویر شما را به مرور کاهش داده و سیستم شما را کم اثر نشان دهد.
  • سواستفاده برخی افراد که با داشتن دانش این رشته می توانند اقدام به انتقال تصاویر به گوشی همراه خود و سایرین کنند و امنیت منازل شما را با خطر سرقت مواجه کنند.لازم به ذکر است که تمامی تکنسین های موجود در بازار همکارهای شریف و قابل احترامی هستند اما رعایت نکات بالا تا حد زیادی میتواند به کاربران سیستم های حفاظتی برای دوری از خطر سرقت کمک بکند.
  • یکی دیگر از مشکلاتی که خریدارن و مشتریان دوربین مداربسته در هنگام نصب و راه اندازی سیستم امنیتی باید به آن توجه کنند، خدمات پس از فروش برای محصولات و اشکالات فنی در مواجهه با خطاهای دستگاه می باشد که این مهم اگر با نمایندگی مجاز دوربین مداربسته صورت نگرفته باشد داشتن یک خدمات دراز مدت برای خریداران ممکن نیست.
 

قیمت دوربین مداربسته در رویان

از مهمترین دستاوردهای مجموعه آریو امنیت ارتباط با تولیدکننده و حذف واسطه ها در بازار می‌باشد چرا که با از میان برداشتن افراد سودجو، قیمت تمام شده دوربین مداربسته در رویان برای مصرف کننده به مراتب کاهش می‌یابد.

از این رو آریو امنیت در شهر رویان، با ارائه‌ی پیش فاکتور به مشتریان خود قبل از هر گونه اقدام، به مشتری قدرت انتخاب، با توجه به نوع سیستم درخواستی را خواهد داد. لذا با تماس با کارشناسان ما می‌توانید با داشتن یک پیش فاکتور معتبر با خیال راحت اقدام به دریافت لیست قیمت دوربین مداربسته در رویان نمایید.

هزینه‌های اجرایی نصب دوربین مداربسته رویان و سایر مناطق هر ساله توسط سازمان‌های اصناف مورد بازبینی قرار می‌گیرد. در سال 1402 این قیمت به ازای نصب هر دوربین 485 هزار تومان برآورد شده است. قیمت دوربین مداربسته، یکی از پارامترهایی است که به عوامل متعددی همچون؛ برند، کیفیت، ویژگی‌ها و قابلیت‌های مورد نظر آن، متناسب با محیط کاربری که دوربین‌ها در آن نصب می‌شوند وابسته است.

به طور کلی قیمت دوربین مداربسته در رویان  و استان مازندران، با توجه به شرایط محیطی، از بازه‌ی هشتصد هزار تومن تا سه میلیون تومن برای کاربری‌های عمومی در دسترس می‌باشد.

لازم است قبل از خرید دوربین مداربسته رویان محصولات مختلف و برند‌های موجود در بازار را بررسی و مشخص کنید، کدام ویژگی‌ها و عملکرد‌ها برای شما در اولویت قرار دارند.

کارشناسان ما در طول 24 ساعت شبانه‌روز از طریق شبکه‌های اجتماعی و همچنین به صورت تلفنی در ساعات کاری، پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

 
 
 
چرا مجموعه‌ی آریو امنیت را انتخاب کنیم؟

سرمایه ی هر شرکتی مشتریان آن هستند چرا که رضایت خاطر و امنیت شما دلیل ما بر رسالت ماست. تنها فروش نیست که دغدغه‌ی ماست بلکه نصب درست و اصولی و استفاده از متریال مناسب از مهمترین دستاورد‌های ما برای ایجاد آسایش شما همراهان می‌باشد.

  •  استفاده از نیروی متخصص و باتجربه در نصب و راه‌اندازی سیستم دوربین مداربسته در رویان
  • ارائه ی سیستم‌های به روز و با کیفیت موجود در بازار در نصب دوربین مداربسته
  • تعهد در انجام و مسئولیت پذیری بالای پرسنل
  • مشاوره جهت به حداقل رساندن هزینه‌ها در قیمت تمام شده 
از دیگر مواردی است که می‌توان به مجموعه‌ی آریو امنیت اعتماد کرد.
 
 
انتقال تصویر به روی تلفن همراه و تبلت در رویان
انتقال تصویر به روی تلفن همراه

انتقال تصویر دوربین مداربسته در رویان به روی گوشی تلفن همراه در شهر رویان

یکی از پرکاربردترین موارد و از اصلی‌ترین دلایل استفاده از دوربین مداربسته در رویان اهمیت آن در بحث انتقال تصویر می‌باشد.

استفاده از سیستم‌های DVR/NVR: اگر دوربین شما به یک سیستم DVR (Digital Video Recorder) یا NVR (Network Video Recorder) متصل است، به راحتی می‌توانید از طریق شبکه به دستگاه متصل شده مانند مودم اینترنتی یا روتر، تصاویر را بر روی کامپیوتر یا تلفن همراه مشاهده کنید. این سیستم‌ها معمولاً قابلیت اتصال به شبکه را دارند و از پروتکل‌هایی مانند IP یا DDNS برای دسترسی از راه دور استفاده می‌کنند.

استفاده از پورت‌های اینترنتی: برخی از دوربین‌های مداربسته در شهر رویان از پورت‌های شبکه استفاده می‌کنند که امکان دسترسی از راه دور را فراهم می‌کنند. شما می‌توانید پورت مربوط به دوربین را در مسیریاب یا فایروال خود باز کنید و از طریق آدرس IP و پورت مشخص شده به دوربین دسترسی پیدا کنید. این روش نیازمند تنظیمات پیکربندی شبکه و آدرس IP ثابت برای دوربین است.

استفاده از خدمات ابری: برخی از شرکت‌ها و سرویس‌ها خدمات ابری را برای دوربین‌های مداربسته ارائه می‌دهند. شما می‌توانید دوربین خود را به این سرویس‌ها متصل کنید و از طریق برنامه‌ها و وبسایت‌های مربوطه تصاویر را به صورت زنده مشاهده کنید. این روش نیازمند اشتراک و اتصال به اینترنت پرسرعت است.

مهم است که برای دسترسی از راه دور به دوربین مداربسته، تنظیمات امنیتی مانند رمزعبور قوی و بروزرسانی منظم نرم‌افزار دوربین را رعایت کنید. همچنین، پورت‌ها و اتصالات شبکه را نیز به‌طور منظم بررسی و مطمئن شوید که از نقاط ضعف امنیتی محافظت شده‌اند.

انتقال تصویر عموما به دو صورت قابل اجرا است.

روش اول انتقال تصویر دوربین مداربسته در رویان به صورت p2p می‌باشد. در این روش که عمومی ترین روش در بحث انتقال تصویر می‌باشد، به کمک تنظیمات موجود در دستگاه و دارا بودن مودم اینترنت سیمکارتی یا ADSL تلفن خط ثابت، می‌توان به این مهم دست یافت.

روش دوم در انتقال تصویر دوربین مداربسته رویان، از طریق آی‌پی استاتیک می‌باشد، که با دادن هزینه‌ی سالیانه برای مشترکینی که خط تلفن ثابت دارند و با کمک اپراتورهای اینترنتی کشور این مهم را فراهم می‌کنند.اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل به اشخاص حقیقی ip static را ارائه نمی دهند، اما شرکت های مبین‌نت و ارائه دهنده اینترنت خانگی، این مهم را در اختیار شهروندان قرار می دهند.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته در رویان

یکی از فاکتور‌های مهم در خرید دوربین مداربسته در رویان داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. این مهم دغدغه‌ی اصلی خریداران تجهیزات امنیتی و حفاظتی است، چرا که داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی خیال شما را از هر جهت راحت خواهد کرد. آریوامنیت در این زمینه پیشرو بوده و بهترین عملکرد را در مقایسه با سایر رقبا از خود به نمایش گذاشته است. امید است تا با همراهی شما خوبان بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان بیاوریم.

 شرایط گارانتی محصولات شرکت آریو امنیت

  1. مدت زمان گارانتی محصولات 15 الی 24 ماه می‌باشد.
  2. هر دستگاه شامل یک شماره سریال بوده که نشان دهنده نوع و مدل محصول می‌باشد.
  3. خدمات گارانتی فقط توسط خود شرکت آریوامنیت صورت می‌پذیرد.
  4. هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده مشتری می‌باشد.

موارد ذیل شامل گارانتی نمی‌باشد:

  1. مخدوش شدن شماره سریال و برچسب هولوگرام.
  2. صدمات ناشی از ضربه، افزایش ولتاژ، آتش سوزی.
  3. تعمیر توسط افراد غیر مجاز.
  4. بریده شدن وسوختن کابل دوربین مداربسته در رویان.

مشتریان آریو امنیت در شهر رویان خیالشان بابت تعمیر و آپدیت محصولات این شرکت از هر جهت راحت و آسوده باشد، چرا که خدمات پس از فروش گروه آریو امنیت به صورت دائم، آماده ارائه خدمات مورد نیاز شما مشتریان گرامی در رویان خواهد بود.

 
خرید و فروش دوربین مداربسته در رویان
گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته در رویان
مراحل ثبت قرارداد و چگونگی انجام پروژه در آریو امنیت
  • مشاوره جهت انتخاب سیستم مورد نیاز با توجه به محیط پیرامون
  •  ارسال پیش فاکتور برای مشتریان گرامی
  • تعیین زمان انجام پروژه 
  • ثبت قرارداد در حضور کارفرما و توضیحات کامل متن قرارداد
  • انجام پروژه و تحویل آن به کارفرما
  • تحویل کارت گارانتی به کارفرما 
 
سخن پایانی:

شعبه آریو امنیت در رویان براین باور است که، پیشگیری یک خسارت همیشه بهتر از درمان بعد از آن می باشد. پس کافیست برای امنیت و حفاظت از محیط پیرامون خود بتوانید حداقل فعالیت‌های ممکن جهت حفظ امنیت را انجام دهید. خرید امن و راحت از دستاورد‌های گروه صنعتی آریو امنیت به شمار می‌رود که این مهم، توانسته با رویکردی درست در فضای تحت وب، این امکان را برای خریداران سیستم های حفاظتی ایجاد کند تا به بهترین شیوه خدمات مورد نیاز در حوزه سیستم های حفاظتی و امنیتی خود را دریافت کنند.کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان خدمات خود را دریافت کنید. دارا بودن تکنسین مجرب و به روز و ارائه خدمات فنی با مهارت های لازم جهت نصب سیستم ها، از جمله دوربین مداربسته در شهر رویان از دستاوردهای مهم این گروه به شمار می رود. از دیگر خدمات آریو امنیت در حوزه ی سیستم های حفاظتی و امنیتی می توان به فروش و نصب دوربین مداربسته در رویان ، فروش و نصب دزدگیر اماکن در رویان و فروش و نصب جک پارکینگ در رویان اشاره کرد.جهت مشاوره با کارشناسان آریو امنیت برای خرید و نصب دوربین مداربسته در رویان با ما تماس حاصل فرمایید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 15 =

تماس با کارشناس