دوربین مداربسته

راهنمای خرید دوربین مداربسته متناسب با محیط | آریو امنیت

راهنمای انتخاب دوربین مداربسته
راهنمای خرید دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته برای تمامی مشاغل، خانه ها و ویلاها به امری مرسوم تبدیل شده است. ضرورت استفاده از سیستم های امنیتی بر کسی پوشیده نیست، اما انتخاب دوربین مداربسته مناسب و متناسب با محیط به اطلاعات کامل تری نیاز دارد.اطلاعاتی نظیر دوربین مداربسته را از کجا خرید کنیم؟ و یا چه دوربینی برای محیط موردنظر من مناسب است؟ قیمت دوربین مداربسته چقدر است و یا اینکه تفاوتی بین دوربین های داخل و خارج ساختمان وجود دارد ؟ این قبیل سوالات محور مقاله مورد نظر در ادامه می باشد.

نحوه عملکرد و راهنمای خرید دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته از لحاظ سخت افزاری به دو بخش آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند “انتخاب  دوربین مداربسته مناسب” و کارایی هر کدام از این دوربین ها بسته به محیط و نیاز های مصرف کننده متفاوت می باشد و می بایست مسائل زیادی همچون هزینه ی اقتصادی ،نیاز مصرف کننده و دیگر موارد را به آن اشاره کرد. دوربین های مداربسته بسته به نوع لنز و متریالی که درون و بیرون آن ها ساخته شده می توانند تصویر های متفاوتی را در شرایط گوناگون با ما بدهند.

نحوه انتخاب دوربین مداربسته متناسب با محیط مورد نظر

بسیاری از ما وقتی وارد مکان های عمومی مانند بانک ها، ادرات و مراکز تجاری می شویم دوربین های متفاوتی را در آن جا مشاهده میکنیم.به طور مثال دوربین های مداربسته موجود در بانک ها رزولوشن تصویر بسیار بالاتری دارند تا بتوانند چهره ی افراد را به خوبی آنالیز و تشخیص دهند. اما بیایید به طور پیش فرض کاربری را در نظر بگیریم که برای ویلای خود نیاز به دوربین مداربسته دارد.آیا اینجا هم نیاز به دوربین های با رزولوشن بالاست؟

باید بگوییم خیر ، زیرا اگر سارقی وارد محیط ویلای شما بشود تنها کافیست که با گذاشتن یک نقاب به صورت فرد، عملکرد تشخیص چهره دوربین مداربسته را با مشکل مواجه کند. انتخاب دوربین مداربسته می بایست متناسب با محیط پیرامون مورد نظر و با مشاوره با کارشناس سیستم های نظارتی صورت گیرد تا بتواند از هزینه های اضافی جلوگیری و باعث عملکرد بهینه دوربین های مداربسته در محیط شود.

دوربین های مداربسته از نظر ظاهر و کاربرد به چند دسته تقسیم می شوند

دوربین های مداربسته از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد انواع مختلفی دارند.

  • دوربین های مداربسته دام، این دوربین ها به شکل مخروطی هستند و ظاهری گرد و مخروطی دارند.معمولابرای فضای داخل ساختما ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دوربین های مداربسته بالت، این دوربین ها بیشتر در فضاهای بیرونی استفاده می شوند و به شکل استوانه هستند.
  • دوربین های مداربسته اسپید دام، این دوربین ها برای مراکز بزرگ و با متراژ پوشش بالا قابل استفاده می باشند و دارای لنز های قوی برای داشتن تصویر بهتر به طور زنده در حال زوم کردن بسیار مورد استقبال می باشند.تنظیم این دوربین ها به صورت اتوماتیک و دستی می باشد.
  • دوربین های نام برده شده در بالا همگی توانایی دید در شب را در خود دارا می باشند به این معنی که می توانند در نبود نور کافی تصویر را به شما نشان دهند.
  • دوربین های مداربسته از نوع وارم لایت warmlight ، این دوربین ها می توانند تصاویر را در هنگام نبود نور و تاریکی مطلق به صورت تمام رنگی به کاربر نمایش دهند.
دوربین مداربسته وارم لایت
دوربین مداربسته وارم لایت
معیار های انتخاب دوربین های مداربسته

برای استفاده از دوربین های مداربسته می بایست محدوده ی دید دوربین و نیازی که از آن دارید برای شما نهان باشد.زیرا “انتخاب دوربین مداربسته مناسب” به این المان نیازمند است. از دیگر موارد برای بررسی دوربین های مداربسته انتخاب لنز متناسب با نیاز شماست.لنزها انواع مختلفی دارند که هرکدام در موقعیت های مختلف می توانند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.

جهت مشاوره رایگان با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نویسنده

سلامی

دیدگاه (4)

  1. جعفر
    19 خرداد 1401

    سلام، شما خدمات پس از فروش و گارانتی هم دارین؟

    • سلامی
      19 خرداد 1401

      سلام جعفر عزیز.بله خدمات پس از فروش ما برای مشتریانمون به مدت 5 سال هستش ممنون که ما رو همراهی میکنین

  2. رضا محمدی
    19 خرداد 1401

    ممنون از شما مهندس،خدمات پس از فروش عالی داشتین

    • سلامی
      19 خرداد 1401

      باعث افتخار ماست که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

تماس با کارشناس