دوربین مداربسته

چرا دوربین مداربسته دست دوم نخریم؟ | آریو امنیت

دوربین مداربسته
دوربین مداربسته بالت

کلیه لوازم الکترونیکی مخصوصا دوربین های مداربسته طول عمر مشخصی دارند. دوربین مداربسته دسته دوم به طور مشخص میزان بهره وری خود را در طول مدت زمان از دست داده است .شرایط مختلفی در طول عمر دوربین های مداربسته تاثیر گذار می باشد که تمامی این ها باعث می شود خرید و داد و ستد این دوربین ها نامطمئن شود.

دوربین مداربسته نو بخریم یا دست دوم؟

دوربین های مداربسته در بازار با توجه به امکاناتی که دارند قیمت گذاری و راهی بازار می شوند.هر کدام از این دوربین ها از طرف شرکت های پخش کننده شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.گارانتی کالا در ایران بسیار مهم می باشد زیرا اکثر این دوربین ها در کشورهایی دیگر ساخته شده و معلوم نیست بعد از سالیان طولانی بتوان قطعات مورد نیاز این دوربین ها را در در بازار تهیه کرد یا نه.

خرید و نصب دوربین مداربسته دست دوم ریسک بسیار بالایی دارد.این اقدام نه تنها مطمعن نیست بلکه ممکن است شامل ضرر زیادی برای کاربر شود.همانطور که می دانیم قطعات الکترونیکی در تمامی دستگاه های برقی بازه ی مصرفی دارند و نمی توان از این رو به دوربین های مداربسته دسته دوم اطمینان حاصل کرد.

عواملی که طول عمر دوربین مداربسته را کاهش می دهد چیست؟

دوربین های مداربسته در بازار انواع مختلفی دارند.بسته به نوع متریال استفاده شده و میزان توانایی بدنه دوربین در مقابل خورشید، باد و باران و دیگر عوامل محیطی عمر این دستگاه متفاوت است.هر چه رنج آی پی دستگاه ها بیشتر باشد توانایی در برابر شرایط محیطی آن وسیله در مدت زمان بهتر و بیشتر است. به طور مثال بدنه ای که شامل IP 65 می باشد از بدنه ای که شامل IP58 می باشد عملکرد بهتری را در مقابل نفوذ گرد و غبار و رطوبت برخوردار خواهد بود.لذا به شما عزیزان توصیه می کنیم خرید سیستم های امنیتی خود را از مراکز مجاز انجام دهید.

دوربین مداربسته ضد آب داهوا
دوربین مداربسته ضد آب برند داهوا

از کجا متوجه ضد آب بودن دوربین های مداربسته شویم؟

دوربین های مداربسته بر روی خود دیتا شیت هایی را جهت نشان دادن مشخصات دارا می باشند.کافیست دیتا شیت یا همان مشخصات فنی دستگاه را مطالعه کنید و از اماکانات و توانایی های فنی دستگاه مطلع شوید.

علت عمده خرابی دوربین های مداربسته

دلایل زیادی برای از بین رفتن دوربین مداربسته وجود دارد که ما به برخی از آنا اشاره می کنیم:

  • نصب غیر اصولی دوربین مداربسته از اصلی ترین دلایل دوربین های مداربسته می باشد.
  • نوسانات برقی و نبود ارت در خانه ها هم از دلایل سوخته شدن دوربین مداربسته می باشد.
  • عوامل محیطی و ضربه به دستگاه و شکستگی
  • استفاده از دوربین مداربسته دسته دوم که عمر مفید خود را گذرانده
از دلایلی هستند که باعث خرابی دوربین ها خواهد شد.
دیگر خدمات ما :

مجموعه آریو امنیت با سابقه ی طولانی و درخشان در حوزه ی سیستم های امنیتی این امکان را برای شما علاقه مندان به سیستم های نظارتی فراهم آورده تا بتوانید در سریعترین زمان اقدام به خرید و نصب دوربین های مداربسته در شهر های استان مازندران انجام دهید.از دیگر خدمات ما به شما کاربران گرامی فروش و نصب دزدگیر اماکن و همچنین  فروش و راه اندازی جک دروازه می باشد.گارانتی و خدمات پس از فروش گروه آریو امنیت ضمانت ما برای خرید شما عزیزان می باشد.

جهت مشاوره رایگان حتما با ما در تماس باشید.

نویسنده

سلامی

دیدگاه (2)

  1. سعید
    14 خرداد 1401

    سلام ممنونم بابت راهنمایی خوبتون

    • سلامی
      15 خرداد 1401

      سلام خواهش میکنم اگه بازم سوالی داشتین همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود
      با تشکر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + نه =

تماس با کارشناس