توسعه دهنده دزدگیر اماکن

دزدگیر سیمکارتی کلاسیک و دزدگیر اماکن کلاسیک | آریو امنیت

دزدگیر سیمکارتی کلاسیک آریو امنیت
تجهیزات دزدگیر سیمکارتی

دزدگیر سیمکارتی کلاسیک

دزدگیر سیمکارتی کلاسیک یکی دیگر از برند های مطرح دزدگیر و سیستم های حفاظتی در کشور می باشد.کیفیت بالای متریال استفاده شده باعث شده قیمت این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار مقداری بالاتر باشد.اما عملکرد مناسب و کارایی بی نظیر این سیستم حفاظتی باعث شده تا مشتریان فراوانی در ایران داشته باشد.

تلفن کننده دزدگیر اماکن کلاسیک به چه صورت عمل می کند؟

دزدگیر سیمکارتی کلاسیک به دو قسمت تقسیم می شود .قسمت اول شامل پنل مرکزی دستگاه می باشد که هسته ی اصلی دزدگیر می باشد .قسمت دوم تلفن کننده ی دزدگیر می باشد که به کمک آن و جاگذاری سیم کارت درون پنل تلفن کننده میتوان اقدام به ارسال پیامک و تماس با کاربر محصول نمود.

قابلیت های دزدگیر اماکن کلاسیک

دزدگیر کلاسیک از کامل ترین سیستم های حفاظتی در ایران محسوب می شود.کاربری مناسب و راحت این دستگاه با استفاده از نرم افزار های موجود برای هر یک از مدل های این سیستم حفاظتی شما را از داشتن هر گونه مشکل مبرا ساخته است.در اینجا به برخی امکانات این دزدگیر سیمکارتی و سیستم حفاظتی اشاره خواهیم کرد: 

  • استفاده از سیمکارت همراه و خط تلفن شهری
  • قابلیت ارسال پیام و ارسال گزارش تماس با کاربر
  • حالت دینگ دانگ
  • تنظیم هشدار قطع برق
  • تعریف نام زون ها ی دستگاه
  • قابلیت کنترل وسایل برقی با استفاده از نرم افزار

تنها بخشی از کاربردهای دزدگیر سیمکارتی کلاسیک می باشد.

بلندگوی دزدگیر سیمکارتی
بلندگوی دزدگیر منازل و کارگاه ها
چشمی های بی سیم دزدگیر کلاسیک

چشمی های بیسیم دزدگیر سیمکارتی کلاسیک بدون نیاز به کابل کشی می توانند با استفاده از باتری داخلی به سیستم دزدگیر خانگی شما وصل شوند و به خوبی کارایی خود را به نمایش بگذارند.

دیگر خدمات مجموعه آریو امنیت

قبل از خرید سیستم های حفاظتی حتما با مراکز مجاز نصب اینگونه سیستم ها تماس بگیرید تا با توجه به نیاز محیط پیرامون شما دستگاه مناسب به شما پیشنهاد داده شود و بتوانید با نصب اصولی و و قیمت مناسب به قیمت نمایندگی ها در تهران محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید. خرید و نصب دزدگیر سیمکارتی کلاسیک و فروش و نصب دوربین های مداربسته و دیگر برند های سیستم های حفاظتی از خدمات مجموعهی آریو امنیت در شهر های غرب استان مازندران می باشد. جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

نویسنده

سلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 10 =

تماس با کارشناس