دوربین مداربسته

عیب یابی دوربین مداربسته AHD و IP

عیب یابی دوربین مداربسته
عیب یابی دوربین مداربسته

عیب یابی دوربین مداربسته مانند سایر لوازم الکترونیکی موجود در بازار نیازمند بررسی دوره ای و منظم آن می باشد.عوامل متعددی در سیستم های نظارتی دخیل هستند که باعث افت کیفیت تصاویر، عدم نمایش تصاویر، آسیب رسیدن به دستگاه و دیگر اتفاقات مشابه می باشند.

علت کم شدن کیفیت تصاویر دوربین مداربسته به واسطه آداپتورها

دوربین های مداربسته همگی دارای منابع تغذیه می باشند.این منبع تغذیه ممکن است در کنار دوربین و یا با استفاده از آداپتور مرکزی صورت بگیرد.آداپتور ها به عنوان یه قطعه مصرفی با توجه به میزان آمپر خروجی که دارند دارای طول عمر متفاوتی هستند.اگر از آداپتور های بی کیفیت در بازار استفاده کنیم  به مرور با مشکلاتی مانند پایین آمدن کیفیت تصاویر مواجه می شویم.

فیش BNC و تاثیر آن در کیفیت تصاویر

از موارد مهم دیگری که در عیب یابی دوربین مداربسته باید به آن توجه ویژه داشت استفاده از فیش های BNC در دوربین های AHD و استفاده از سوکت مناسب در دوربین های IP تحت شبکه می توان نام برد.عدم اتصال درست و نصب غیر استاندارد از مواردیست که باعث برو نویز های فراوان و ایجاد تصاویر لایه لایه شده در فیلم های ذخیره  شده عنوان کرد.کیفیت متریال استفاده هم امری حیاتی و مهم به مار می رود.

هارد بی کیفیت و عدم ضبط تصاویر

هارد دوربین مداربسته یکی دیگر از قطعات مهم بکار رفته در DVR دوربین مداربسته می باشد.عیب یابی دوربین مداربسته و عواملی که باعث ایجاد این گونه مشکل ها در سیستم دوربین مداربسته می شود امری حیاتی است و نقش هارد نامناسب می تواند باعث عدم ضبط تصاویر ضبط شده درمواقع نیاز باشد.

هارد دوربین مداربسته
هارد دوربین مداربسته

استفاده از دوربین های بی کیفیت

انتخاب لوازم سیستم های نظارتی و امنیتی از اهمیت فراوانی برخوردار است.دوربین های بی کیفیت موجود در بازار که تنها برچسب اقتصادی را بر دوش خود حمل می کنند یکی از عمده ترین دلایل در نداشتن کیفیت مناسب تصاویر خروجی از دستگاه هستند. با مشاوره و هزینه های درست و منطقی در امر دوربین های مداربسته و دیگر اقلام حفاظتی و نظارتی می توانید از خسارت های احتمالی جلوگیری به عمل بیاورید.

نصب غیر اصولی دوربین مداربسته

تصور کنید از بهترین برند های دوربین مداربسته در بازار اقدام به خرید محصول کرده اید و آن را در اختیار نصابان بی تجربه قرار داده اید.این امر نه تنها خروجی مناسبی به شما نمی دهد بلکه باعث هزینه تراشی و پشیمانی شما در استفاده از سیستم های نظارتی خواهد شد.بهتر است با مشاوره مراکز معتبر اقدام به خرید و نصب دوربین های مداربسته در شهر خود بکنید تا با مشکلات عدیده در نصب و راه اندازی سیستم های نظارت تصویری مواجه نشوید.

خدمات آریو امنیت

مجموعه آریو امنیت با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و با تجربه در زمینه های مختلفی در شهر های غرب استان مازندران مشغول به فعالیت می باشد.شما عزیزان می توانید از مشاوره رایگان جهت خرید و نصب دوربین های مداربسته ،فروش و نصب دزدگیر اماکن و همچنین راه اندازی جک پارکینگ یا جک دروازه با ما در تماس باشید.ضمانت ما به شما عزیزان گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و عقد قرار داد فی مابین می باشد. 

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید .

نویسنده

سلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 1 =

تماس با کارشناس